۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۷۰۸۷۵۲
در بنیاد علوم وحیانی اسراء؛

کتاب «فردای بهتر؛ با معنویت و عقلانیت بیشتر» رونمایی خواهد شد

کتاب «فردای بهتر؛ با معنویت و عقلانیت بیشتر» رونمایی خواهد شد
به مناسبت روز جهانی فلسفه برنامه‌ای با پیام آیت الله جوادی آملی جهت ارائه در نمایشگاه اکسپوی دوبی آماده شده بود که لحظه آخر لغو شد و محتوای آن در قالب کتاب چاپ شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، کتاب «فردای بهتر؛ با معنویت و عقلانیت بیشتر» روز شنبه در بنیاد علوم وحیانی اسراء رونمایی خواهد شد.

به مناسبت روز جهانی فلسفه قرار بود در پاویون ایران در نمایشگاه جهانی اکسپو نشستی علمی با پیام آیت الله جوادی آملی برگزار شود اما به علتی عجیب این برنامه لغو شد؛ علت لغو در مصاحبه با آقای خراسانی پیش از این منتشر شده است.

این کتاب توسط انتشارات نور حکمت علوی با هزینه مؤسسه سرو بنیان ادبی مجری برگزاری بخش گردشگری غرفه ایران رویداد جهانی اکسپو، در ۵۰۰ نسخه چاپ شده است.

عنوان کتاب همان عنوان همایش لغو شده است که در ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه در بنیاد علوم وحیانی اسراء قم رونمایی خواهد شد.

پیام تصویری آیت الله جوادی آملی که علت اصلی لغو بزرگداشت روز جهانی فلسفه در دوبی بود نیز به عنوان مطلع کتاب چاپ شده است.

مطالبی که قرار بود به زبان انگلیسی و عربی در اکسپو ارائه شود نیز به همان زبان با ضمیمه یک چکیده فارسی طبع شده که یک کتاب سه زبانه را شکل داده است.

آیت الله مصباح یزدی در سال ۸۹ خطاب به حداد عادل در خصوص آیت الله جوادی آملی تعبیر «ریاست فلسفه اسلامی» را به کار برد و تأکید کرد که باید به جهانیان این شخصیت شناسانده شود از همین رو پیام تصویری این استاد بزرگ برای رویداد جهانی اکسپو به همراه شخصیت‌های برجسته فلسفی کشور توسط مؤسسه سرو بنیان ادبی با همکاری نهاد‌های مانند مجمع عالی حکمت اسلامی تدارک دیده شده بود.

ارسال نظرات