۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۷۰۸۸۱۷

یحیی السنوار خاری در چشم صهیونیستها

یحیی السنوار خاری در چشم صهیونیستها
انصارالله یمن از عملیات العاد در قلب رژیم صهیونیستی تمجید کرد و این عملیات را متزلزل کننده این رژیم دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، دفتر سیاسی انصارالله یمن با صدور بیانیه ای به عملیات ضدصهیونیستی العاد واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: عملیات فلسطینی در مقابل دشمن اسرائیلی که آخرین آن عملیات سلحشورانه العاد است را تبریک می گوییم. این عملیات در واکنش به اقدامات تنشزای دشمن صهیونیست و یورش آن به مقدسات اسلامی رخ داده است.

دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد: به ملت فلسطین به خاطر عملیاتی که رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده است، تبریک می گوییم. از امت اسلامی می خواهیم که حامی ملت فلسطین و قدس و مسجدالاقصی شریف در برابر زورگویی های رژیم صهیونیستی باشند.

در این بیانیه آمده است: آنچه دشمن صهیونیست باید بداند این است که صلح و امنیت تا زمانی که فلسطین تحت اشغال است رخ نخواهد داد و توافقات سازش جز شکست و ناامیدی به دنبال ندارد.

اذعان صهیونیستها به ناکامی در دستیابی به عاملان عملیات العاد

این درحالی است که «عومر بارلو» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که نیروهای امنیتی این رژیم هنوز موفق به دستگیری عاملان این عملیات در شهرک العاد نشدند.

وی گفت که پلیس، شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی) و ارتش اسرائیل درحال تعقیب عاملان عملیات العاد هستند.

این در حالی است که شهرک نشینان صهیونیست پنجشنبه شب، بارلو را در محل عملیات استشهادی العاد در تل آویو مورد حمله قرار داده و خواستار استعفای وی شدند.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز که در پایان رایزنی امنیتی درخصوص عملیات شهرک العاد سخن می‌گفت، بامداد جمعه با تهدیدی توخالی، عاملان عملیات استشهادی را مخرب دانست و مدعی شد آنها بهای سنگینی را خواهند پرداخت.

عملیات العاد برای صهیونیست‌ها سنگین بوده است؛ به طوری که پس از این عملیات، بنت برای ارزیابی وضع موجود تشکیل جلسه فوری داده است.

پیش از وی نیز، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرده بود: عاملان عملیات العاد و تحریک کنندگان آنها هزینه سنگینی را خواهند پرداخت.

یحیی السنوار خاری در چشم صهیونیستها

از سوی دیگر شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه) خواستار ترور یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس در نوار غزه شد.

این شبکه عبری زبان مدعی شد که السنوار در سخنرانی هفته گذشته خود فلسطینی‌ها را به قتل اسرائیلی‌ها تحریک کرد.

این شبکه عبری زبان در ادامه مدعی شد: السنوار صرفاً یک فرمانده جنبش حماس نبوده بلکه یک «تروریست» است و زمان آن فرا رسیده که ترور شود.

در سایر رسانه‌های صهیونیست نیز فراخوان‌هایی برای ترور السنوار در پی عملیات شهادت‌طلبانه در شهرک العاد در شرق تل‌آویو منتشر شد.

تخریب منزل شهید حازم رعد مجری عملیات «دیزنگوف»

ارتش رژِیم اشغالگر قدس صبح امروز جمعه از تصمیم خود برای تخریب منزل شهید « رعد حازم» مجری عملیات خیابان «دیزنگوف»در تل آویو در چارچوب سیاست مجازات دسته جمعی نیروهای مقاومت خبر داد.

بر اساس این گزارش فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخریب خانه رعد حازم را صادر کرد.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که نیروهای ارتش صهیونیستی به منزل پدری این شهید در جنین یورش بردند و با نیروهای مقاومت به شدت درگیر شدند.

یادآور می شود که رعد حازم مجری عملیات تل آویو در جریان درگیری مسلحانه در شهر یافا به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات