۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۷۰۸۹۹۲
رئیس دانشکده صداوسیما خبر داد؛

پذیرش اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده صدا و سیما

پذیرش اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده صدا و سیما
موسوی با اشاره به اینکه دانشکده دین و رسانه هر ساله از طریق آزمون جذب می پذیرد، اظهار داشت: امسال نیز همانند سال های گذشته در چهار رشته آزمون اختصاصی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سید محمدمهدی موسوی مهر رئیس دانشکده صداوسیمای قم در نشست خبری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده صدا و سیمای قم که عصر امروزه در سالن جلسات دانشکده صدا و سیما برگزار شد با اشاره به اینکه دانشکده دین و رسانه هر ساله از طریق آزمون جذب می پذیرد، اظهار داشت: امسال نیز همانند سال های گذشته در چهار رشته، آزمون اختصاصی خواهیم داشت.

وی در ادامه به بیان رشته های پذیرش اختصاصی پرداخت و افزود: رشته ادبیات نمایشی، علوم ارتباطات اجتماعی، دین و رسانه و تولید سیما، چهار رشته ای هستند که دانش پژوهان می توانند انتخاب کنند.

رئیس دانشکده صداوسیمای قم زمان برگزاری آزمون را در تاریخ 10 تیرماه ۱۴۰۱ عنوان کرد و بیان داشت: زمان ثبت نام نیز از تاریخ 18 تا 24 اردیبهشت ماه شروع خواهد شد.

موسوی ابراز کرد: دانشکده طبق روال سال های گذشته برای آشنایی بیشتر ثبت نام کنندگان در این رشته ها، یک سری دوره های آمادگی را در نظر گرفته است که از تاریخ 26 تا 28 اردیبهشت ماه برگزار خواهد کرد.

رئیس دانشکده صداوسیما تعداد پذیرش ها را وابسته به حضور و استقبال طلاب دانست و افزود: تلاش داریم تا از برادران و خواهران حوزه های علمیه در هر رشته حداقل ۱۰ نفر را جذب دانشکده کنیم.

وی با بیان اینکه طلاب خواهر نیز می توانند در این رشته ها شرکت کنند ابراز کرد: خواهران طلبه می توانند به جز رشته تولید سیما در سایر رشته ها شرکت کرده و جذب دانشگاه شوند.

ارسال نظرات