۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۰۹۳۴۰
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم:

طلاب طرح اصلاح اقتصادی دولت را برای مردم تبیین کنند

طلاب طرح اصلاح اقتصادی دولت را برای مردم تبیین کنند
رئیس شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت گفت: هیچ چاره ای جز اجرای طرح اصلاح اقتصادی نبود و باید این موضوع را برای مردم تبیین کرد و توضیح داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی رئیس شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت، چهارشنبه شب در جلسه هم اندیشی مجمع نمایندگان طلاب و فضلاء حوزه علمیه قم با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با موضوع «تبیین سیاست های اقتصادی دولت در شرایط کنونی» در ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: رئیس جمهور تاکید داشتند در مسأله یارانه ها و حذف ارز ترجیحی بسیار مهم و لازم است که طلاب و فضلاء کاملاً در جریان باشند و بتوانند این فضا را به عموم جامعه منتقل کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط کشور و اضطرابی که در این کار است منطق حرکت دولت در اصلاح اقتصاد را برای مردم تبیین کنید، هیچ چاره ای جز این کار نبود و باید این را برای مردم تبیین کرد و توضیح داد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به قرارگاه تبیین ابراز کرد: در راستای تبیین جامعه نخبگانی و به تبع آن عموم جامعه قرارگاهی با ریاست وزیر ارشاد تشکیل شده و وزرا به صورت متناوب در مراکزی که دعوت می شوند حضور پیدا خواهند کرد تا این اتفاق را برای همگان تبیین کنند.

وی در پایان تصریح کرد: شرایط کشور شرایط خاصی است و همانگونه که در دوران دفاع مقدس مردم را توجیه می کردیم چیزی شبیه همان شرایط حکمفرما است که باید مردم را نسبت به امور آگاه و جامعه را نسبت به شبهات واکسینه کرد.

ارسال نظرات