۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۰۹۴۳۲
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری:

هدف دولت حل مشکلات بنیادین اقتصاد کشور است

هدف دولت حل مشکلات بنیادین اقتصاد کشور است
آیت الله اراکی گفت: مجلس خبرگان، نهادها و مردم همه به دولت کمک کنند تا در این اصلاح ساختار اقتصادی و حل مشکلات بنیادین اقتصاد کشور موفق باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری در حاشیه برگزاری این کمیسیون با اشاره به اهداف برگزاری جلسه گفت: یکی از ماموریت های مجلس خبرگان رهبری با توجه به جایگاه ویژه خود مطالبه از مسؤولان نظام می باشد تا در جریان مسائل و تصمیم گیری ها قرار گرفته و بتوانند به وظایفشان عمل کنند.

وی افزود: شرایط کنونی کشور بالاخص در بُعد اقتصادی این اقتضاء را داشت که از مسؤولان تاثیرگذار در جریانات اقتصاد و معیشت مردم دعوت شود و جزئیات را بیان کنند تا اعضاء خبرگان نیز در جزئیات تصمیم گیری ها قرار گیرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جلسه ای پرفایده و مفید بود و اعضاء کمیسون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری مطالب خوب، پیشنهادات و انتقاداتی داشتند، ابراز کرد: برخی سوالاتی بیان کردند و آقای پور ابراهیمی توضیحات بسیار خوبی ارائه کرد.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه هفته آینده نیز جلساتی داریم و از برخی دیگر از مسؤولان اجرایی دعوت خواهد شد، تصریح کرد: مجلس خبرگان، نهادها و مردم همه به دولت کمک کنند که ان شاء الله در این عمل بزرگ جراحی اقتصادی که هدف آن اصلاح ساختار اقتصادی و حل مشکلات بنیادین اقتصاد کشور است موفق باشد.

وی هدف از این جلسات را مطالبه گری و کمک به دولت سیزدهم عنوان داشت و خاطرنشان کرد: جلسه آینده نیز در رابطه با مسائل اقتصادی خواهد بود که یکی از خواسته های اعضاء کمیسیون دعوت از نمایندگان ملت و مسؤولان اجرایی کشور است.

ارسال نظرات