۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۰۹۵۱۸
معاون پژوهش حوزه علمیه برادران لرستان ارائه داد؛

توضیحاتی در خصوص چهاردهمین جشنواره علامه حلی

توضیحاتی در خصوص چهاردهمین جشنواره علامه حلی
لرستان- حجت الاسلام پنام از برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) خبر داد و گفت: بخش اساتید از بخش های جانبی این جشنواره هست که براساس اصول و ضوابط برگزار می‏ شود.

حجت الاسلام کامران پنام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، به برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره علامه حلی اشاره کرد و بیان داشت: بخش اساتید یکی از بخش‌های جانبی جشنواره است.

معاون پژوهش حوزه علمیه برادران لرستان افزود: بخش اساتید در چارچوب آیین‏ نامه جشنواره علامه حلی(ره) و بر اساس اصول، ضوابط و مقررات این دستورالعمل برگزار می‏ شود.

وی به شرایط شرکت اساتید در این جشنواره اشاره و عنوان کرد: اساتید دارای مجوز فعال تدریس و دارای حداکثر سن اساتید تا 50 سال می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

حجت الاسلام پنام عنوان کرد: در دوره فعلی، آثار اساتیدی پذیرش می‌شود که مجوز تدریس سطوح  2 و3 حوزه‌های علمیه خواهران را داشته و هنگام شرکت در جشنواره، به تدریس در این سطوح اشتغال داشته باشند.

وی گفت: اساتید برادر شاغل به تدریس در حوزه خواهران که حائز شرایط هستند می توانند آثارشان را در سامانه ثبت نمایند.

معاون پژوهش حوزه علمیه برادران لرستان با بیان اینکه در دوره فعلی، فقط قالب اثر مقاله و کتاب پذیرفته می شود، گفت: کتاب های چاپ شده در 4 سال اخیر امکان شرکت در جشنواره را دارند.

وی بیان کرد: آثار ارسالی نباید قبلاً به همایش های مشابه هم چون «کتاب سال حوزه» و «کتاب سال بانوان» ارسال شده باشد.

حجت الاسلام پنام خاطرنشان کرد: فرایند بررسی آثار بخش اساتید فقط در مراحل استانی و کشوری انجام می‌شود و در این بخش، مرحله مدرسه‌ای وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ارزیابی آثار اساتید بر اساس فرم‌های متناظر موجود در جشنواره انجام می‌شود، گفت: از کلیه آثار منتخب اساتید در قالب برگزیدگان بخش اساتید جشنواره تجلیل می‌شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه برادران لرستان عنوان داشت: لوح تقدیر آثار برگزیده بخش اساتید در جشنواره‌های استانی توسط رئیس و نایب‏ رئیس شورای جشنواره استانی و در مرحله کشوری توسط رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره امضا می ‏شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات