۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۰۹۶۶۶
با هدف پاسخگویی به دغدغه های معیشتی مردم صورت می گیرد؛

جهاد تبیین مدیران اجرایی قم

جهاد تبیین مدیران اجرایی قم
مدیران ارشد استان قم با حضور در مساجد در گفت‌و‌گویی چهره به چهره در صدد رفع مشکلات توزیع عادلانه یارانه ها برآمده و پاسخگوی دغدغه های معیشتی مردم هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مدیران اجرایی استان قم با حضور در مساجد در گفتگوی صمیمی و بدون تشریفات، از مشکلات عموم درباره توزیع عادلانه یارانه‌ها با خبر شده و در رفع مشکلات مردم در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند.

گفتنی است این طرح همچنان ادامه دارد و در شب های آینده برای رفع نگرانی مردم محلات مختلف شهر مقدس قم دنبال می شود.

دیدار مدیران و مردم

شب گذشته جمعی از مدیران ارشد استان قم با حضور در مساجد مختلف استان ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم، به سوالات اقتصادی به ویژه شبهات موجود در مورد طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پاسخ دادند.

مشکلات یارانه

احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی، محسن امیدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی، سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع، ابوالفضل شهیدی مهر سرپرست اداره‌کل امور سرمایه‌گذاری و حسین غریب مدیرکل امور اجتماعی استانداری قم، عباس ذاکریان فرماندار قم، وحید وزیری‌راد مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، محمدرضا حاجی رضا رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، میثم سلطانی بخشدار قاهان و عباس گراوند بخشدار سلفچگان از جمله مدیرانی بودند که در این دیدارها حضور داشتند.

مدیران اجرایی قم

ارسال نظرات