۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۷۰۹۷۳۵

نشت گاز موجب انفجار در یک آپارتمان سه طبقه شد

نشت گاز موجب انفجار در یک آپارتمان سه طبقه شد
سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: متاسفانه نشت گاز موجب انفجار یک آپارتمان سه طبقه در گالیکش شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  جام جم آنلاین، قاسم غریب آبادی در گفتگو با ایسنا از انفجار یک آپارتمان سه طبقه در شهرستان گالیکش بر اثر نشت گاز خبر داد.

وی افزود: ساعت هشت و ۴۸ دقیقه صبح امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، انفجار یک آپارتمان سه طبقه در گالیکش به مرکز کنترل و هماهنگی هلال احمر استان گلستان گزارش شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان با بیان اینکه امدادگران هلال احمر مینودشت بلافاصله پس از اطلاع از حادثه با آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند، تاکید کرد: نشت گاز علت وقوع این حادثه بوده است.

غریب آبادی تاکید کرد: متاسفانه وقوع این حادثه به ۱۳ خانوار خسارت وارد کرد و ۱۴ نفر نیز مصدوم شدند که تمامی مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند، این عملیات ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه به پایان رسید.

فرماندار گالیکش نیز در این باره اظهار کرد: صبح امروز دوشنبه (۲۶اردیبهشت) یک انفجار به دلیل نشت گاز در یک واحد مسکونی در گالیکش موجب وارد شدن خسارات زیادی به ساختمان یاد شده و دیگر بناهای مجاور شده است.

علی جوان ضمن حضور در محل حادثه درباره آخرین جزئیات این انفجار گفت: به محض شنیده شدن صدای انفجار در ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه صبح امروز بلافاصله به اتفاق نیروهای امنیتی انتظامی و سپاه در محل حادثه حضور یافتیم و در ادامه نیز نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس به محل حادثه آمدند.

وی با بیان اینکه بنا به اظهارات ساکنان طبقه بالایی این منزل، انفجار بر اثر نشت گاز بوده و خسارت زیادی به منزل مسکونی و سایر منازل اطراف وارد کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و ساکنان منزل حادثه دیده نیز به دلیل سفر در منزل حضور نداشتند.

فرماندار گالیکش از همشهریان خواست از هر گونه اظهارنظر غیرواقعی در مورد این حادثه پرهیز کنند و تأکید کرد: این حادثه بر اثر انفجار گاز بوده و مجدداً من از حضور به موقع نیروی انتظامی، مجموعه بسیج و سپاه و همچنین نیروهای خدماتی تشکر می‌کنم.

عکس | نشت گاز در یک واحد مسکونی در گالیکش

عکس | نشت گاز در یک واحد مسکونی در گالیکش

ارسال نظرات