۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۷۰۹۸۳۸
با حضور شخصیت های حوزوی و اقشار مختلف مردم؛

مراسم بزرگداشت آیت الله فاطمی نیا برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله فاطمی نیا برگزار شد
مراسم بزرگداشت آیت الله فاطمی نیا با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار قم، شخصیت های حوزوی و مسؤولان استانی در مسجد اعظم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم اولین شب درگذشت استاد اخلاق حوزه علمیه آیت الله فاطمی نیا سه شنبه شب با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار قم، روحانیان، شخصیت های حوزوی و مسؤولان استانی در مسجد اعظم برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم آیات کعبی، فاضل لنکرانی، میرباقری، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم، نمایندگان بیوت مراجع تقلید و شاهچراغی استاندار قم حضور داشتند.

آیت الله میرباقری نماینده مجلس خبرگان رهبری سخنران این مراسم بود که با اشاره به شخصیت والای این عالم پارسا گفت: بالاترین درجات ایمان با تذلّل و فروتنی در بارگاه ائمه به دست می‌آید و با سر و صدا و قیل و قال مردم هدایت نمی شوند بلکه قلوب با معارف اهل بیت هدایت می شوند و تمام علوم در اختیار ائمه معصومین است و اگر کسی حامل علوم ائمه شد چراغ روشن و مصباح می شود.

وی افزود: انسان اگر چنین عالمی را پیدا کرد باید در کنار او زانو بزند و او را رها نکند چرا که او احیاگر قلوب است و کار عالم چیزی جز این نیست که دست مردم را بگیرد و از راه شیاطین به سمت ائمه معصومین برساند؛ آیت الله فاطمی نیا با زحماتی که کشیده بودند حامل این نور بودند و لذا نفس ایشان راهگشا بود.

ارسال نظرات