۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۰۹۸۷۳
مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

جانبازان چراغ هدایت و راهنمای جامعه هستند

جانبازان چراغ هدایت و راهنمای جامعه هستند
لرستان- حجت الاسلام هاشمی از جانبازان به عنوان چراغ هدایت در جامعه یاد کرد و گفت: به کمک شما جانبازان باید راه اسمان ر پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، ظهر امروز در دیدار با جمعی از جانبازان، گفت:  شهدا ستارگان آسمان و جانبازان چراغ راهنما روی زمین هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: شما چراغ های راهنمایی روی زمین هستید و با کمک شما ستارگان باید راه آسمان را پیدا کرد.

وی با اشاره به مشکلات امروز کشور اظهار کرد: جانفشانی و ایثار شما جانبازان سبب شده که با وجود مشکلات کشور حفظ شود و باید با کمک شما راه را پیدا کرد.

حجت الاسلام هاشمی یادآور شد: برخی از شما در دوران جنگ تحمیلی، در سربازی امام زمان(عج) قهرمانی خود را و برخی این قهرمانی را در چند مرحله کسب کرده و برخی از شما نیز به عنوان یک جانباز این قهرمانی را به اسم جمهوری اسلامی برای امامین انقلاب کسب کرده اید که برای ما مایه افتخار است.

وی به ظرفیت ورزشی جانبازان ویلچری اشاره کرد و اظهار داشت: سلامت، نشاط و ورزش مورد توجه ویژه قرار گیرد و در راستای پشبرد اهداف هیئت مدیره جانبازان راه اندازی شود که در سایه همکاری و تعامل کارها در حوزه ورزش و سلامت جانبازان پیگیری شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات