۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۱۰۰۱۳
سردار سلامی:

با وجود سپاه هیچ قدرتی یارای تجاوز به ایران را ندارد

با وجود سپاه هیچ قدرتی یارای تجاوز به ایران را ندارد
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هیچ قدرتی یارای تجاوز به ایران را نخواهد داشت؛ امروز نیروی زمینی سپاه دژ مستحکم امنیت کشور در برابر دشمنان است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز با حضور در دانشگاه علوم و فنون امیرالمؤمنین نیروی زمینی سپاه در جمع دانش آموختگان این دانشگاه با ادای احترام به مقام شهدا اظهار کرد: شما که افتخار پوشیدن لباس جهاد را برای دفاع از کیان این مرز وبوم پیدا کردید، دژ محکمی برای زینت و امنیت کشور هستید.

وی افزود: گام‌های با اراده و محکم شما همگی حاکی از آن است که تا وقتی روی زمین مردان فداکار و مؤمن صف می‌بندند هیچ قدرتی یارای تجاوز به این سرزمین را نخواهد داشت؛ امروز نیروی زمینی سپاه دژ مستحکم امنیت کشور در برابر دشمنان خدا و اسلام است؛ دشمنان به خوبی می‌دانند هر تحرکی و دسیسه‌ای علیه منافع این مرز و بوم بی‌پاسخ نخواهد ماند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش آموزش و شکلگیری شخصیت سازمانی پاسداران اشاره کرد و گفت: امروز با بالابردن سطح آمادگی و استفاده از پیشرفتهترین تجهیزات روز دنیا احتمال وقوع جنگ کمتر شده است.

ارسال نظرات