۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۷۱۰۰۵۰
آیت الله کعبی در جمع طلاب خوزستانی مقیم قم:

اصلاحات اقتصادی بستر مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را فراهم خواهد کرد

اصلاحات اقتصادی بستر مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را فراهم خواهد کرد
آیت الله کعبی با بیان اینکه نیازمند اقدام و همت طلاب و فضلا در حوزه جهاد تبیین هستیم گفت: اصلاحات اقتصادی بستر مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را فراهم خواهد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع طلاب و فضلای خوزستانی مقیم قم ضمن اشاره به فرصت های بزرگ استان خوزستان، حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز را تسهیل کننده مسیر پیشرفت و تحقق عدالت استان توصیف کرد و اظهار داشت: مسئله مدیریتی استان از برجسته ترین چالش‌های پیش روی استان خوزستان است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، وجود فضلای انقلابی و دلسوز پای کار مقیم در قم و خوزستان را مایه مباهات دانست و ابراز داشت: استان خوزستان سرشار از نیروهای علمی فاخر اعم از نویسندگان، مدیران و مدبران، مبلغان و فعلان فرهنگی است.

وی با بیان این که اگر ساز و کارهای فعالیت تشکیلاتی در استان فراهم گردد حوزویان آماده حضور در خوزستان هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم دبیرخانه‌ای با حضور نمایندگان طلاب و فضلای استان تشکیل و با تقسیم کارها، مقدمات حضور پرشور و افتخار آفرین مبلغان جهادی بیش از پیش فراهم تر گردد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر اهمیت بهینه سازی استفاده از بیت المال به نفع محرومین و مستضعفین تاکید کرد و ابراز داشت: صرف داشتن تشکیلات، مسائل فرهنگی را حل نمی کند؛ نیازمند اقدام و همت طلاب و فضلا در حوزه جهاد تبیین هستیم؛ اصلاحات اقتصادی بستر مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را فراهم خواهد نمود.

وی وحدت، انسجام و همدلی، صمیمیت و اتحاد را از الزامات خوزستان امروزی توصیف کرد و اظهار داشت: باید از ظرفیت همه افراد و جریان ها و گروه ها برای اصلاح اوضاع استفاده نماییم، هیج شخص و گروهی نباید به حاشیه برده شود.

آیت الله کعبی، اخلاص در عمل، پرهیز از کم کاری‌ها و حرکت مجاهدانه را از الزامات حرکت در مسیر بهبود اوضاع فرهنگی دانست و یادآور شد: الحمدلله با وجود این همه فاضل انقلابی و همت نماینده محترم ولی فقیه، در عین وجود تمام مشکلات و دغدغه ها به آینده فرهنگی این استان خوش بین هستیم.

ارسال نظرات