۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۷۱۰۰۷۲
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ابراز کرد؛

تفرقه؛ پرتگاهی وحشتناک برای جهان اسلام

تفرقه؛ پرتگاهی وحشتناک برای جهان اسلام
کرمانشاه ـ ماموستا مرادی گفت: تفرقه و دودستگی برای جهان اسلام همانند پرتگاهی وحشتناک است که ما را به آتش جهنم نزدیک تر می سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اهل سنت کرمانشاه که در مسجد امام شافعی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: تفرقه و دودستگی برای جهان اسلام همانند پرتگاهی وحشتناک است که ما را به آتش جهنم نزدیک تر می سازد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: وحدت یک اصل در جهان اسلام است و این امر باید در تمام طول سال به معنای عملی و واقعی خود جاری و ساری باشد و نباید از خطوطی که خداوند در مساله وحدت برای ما ترسیم کرده است، خارج شویم.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: نیاز واقعی و اصلی امروز جهان اسلام همان وحدتی است که خداوند متعال، قرآن و رسول اکرم (ص) بیان می کنند، بنابراین برای حرکت در مسیر وحدت باید به دستورات قرآن، مبانی دینی و منویات رهبر معظم انقلاب توجه کامل و دقیقی داشته باشیم.

ماموستا مرادی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: امنیت در دین مبین اسلام بسیار مورد توجه است تا جایی که در دوران رسول اکرم (ص) غارت دوران جاهلی جای خود را به امنیت داد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه امنیت واقعی تنها در سایه دین محقق می شود، افزود: خداوند متعال در سوره نحل آیه ۱۱۲ اشاره فرموده است که سرزمین و حکومتی که از امنیت برخوردار باشد، از بزرگترین نعمت معنوی برخوردار است و ناسپاسی در برابر آن گناهی نابخشودنی است./1400/

ارسال نظرات