۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۱۰۱۰۷

برگزاری همایش «ایران جوان» در جامعة الزهرا

برگزاری همایش «ایران جوان» در جامعة الزهرا
همایش «ایران جوان» با تقدیر از فعالان حوزه جمعیت روز یکشنبه اول خرداد از ساعت ۸:۳۰ در تالار بیداری اسلامی جامعة الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همایش «ایران جوان» از سوی اداره کل تبلیغ جامعةالزهرا (س) با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قم و مؤسسه علمی فرهنگی ره‌آورد زندگی نوین برگزار می‌شود.

این همایش با هدف ارائه محتوای آموزشی عملی و اقناعی، تربیت کنشگر فعال در حوزه جمعیت و خانواده، هم‌افزایی فعالان حوزه جمعیت و خانواده و تجلیل از فعالان حوزه جمعیت روز یکشنبه اول خرداد از ساعت ۸:۳۰ در تالار بیداری اسلامی جامعة‌الزهرا (س) برگزار می‌شود.

در این همایش، آقای دکتر امیرحسین بانکی پور، نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن عباسی ولدی، فعال و پژوهشگر حوزه جمعیت و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمسلم وافی، فعال و پژوهشگر حوزه جمعیت به سخنرانی خواهند پرداخت.

مبلغان جامعة الزهرا (س) با شرکت در این همایش می‌توانند از مزایایی چون استفاده از بسته آموزش همایش، مجوز شرکت در دوره آموزشی تکمیلی، دریافت گواهی شرکت در دوره مقدماتی و تکمیلی و دعوت به همکاری با گروه‌های تبلیغی فعال در حوزه جمعیت و خانواده بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سامانه شمیم منوی بخش کاربری مراجعه کنند.

ارسال نظرات