۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۷۱۰۲۰۸
امام جمعه بروجرد در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

آزادسازی خرمشهر؛ اوج مقاومت و شکوه اقتدار ملت

آزادسازی خرمشهر؛ اوج مقاومت و شکوه اقتدار ملت
لرستان- حجت الاسلام حسینی آزادسازی خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب خواند و گفت: آزادسازی خرمشهر اوج مقاومت و شکوه اقتدار یک ملت بود.

حجت الاسلام سید علی حسینی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر بیان داشت: آزادسازی خرمشهر اقدامی بسیار بزرگ و فتح ارزش‌ها و باورها بود.

امام جمعه بروجرد آزادسازی خرمشهر را اوج مقاومت و شکوه اقتدار یک ملت خواند و افزود: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: در آن روزها علاوه برخرمشهر که ۸۰ کشور دنیا دشمن بعثی را برای تصرف آن حمایت می کردند، دزفول نیز مورد بیشترین حملات هوایی و زمینی دشمن بعثی قرار گرفت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مقاومت و ایستادگی رزمندگان با دست خالی در برابر دشمن خاطرنشان کرد: به تعبیر امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز باید نسل نو با اهداف و آرمان های شهدا آشنا شوند و راه شهدا ادامه یابد.

امام جمعه بروجرد تأکید کرد: ادامه راه شهدا کشور را در برابر توطئه های دشمنان در زمینه های مختلف بیمه می کند و ضامن بقای انقلاب است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات