۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۱۰۲۴۲
شریعتمداری عنوان کرد؛

تاکید ویژه امام خمینی بر ایستادگی در مقابل نظام سلطه

تاکید ویژه امام خمینی بر ایستادگی در مقابل نظام سلطه
مدیر مسؤول روزنامه کیهان با اشاره به خط امام گفت: انقلاب اسلامی از منظر امام خمینی همان اسلام ناب است که با تمام قدرت در مقابل نظام سلطه ایستادگی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس امامین خبرگزاری رسا، حسین شریعتمداری مدیرمسؤول روزنامه کیهان عصر یکشنبه در برنامه بدون توقف با اشاره به خط امام گفت :خط امام همان اسلام نام محمدی است که ویژگی و شاخصه هایی دارد و در مسیر امام به وضوح می توان دید.

وی با بیان اینکه امام کاری کارستان کرد و آن زدودن غبار از چهره اسلام بود، افزود: یکی از ویژگی های اسلام ظلم‌ستیزی است و در حقیقت کار اصلی امام خمینی(ره) خروج اسلام از درون کتاب ها و ورود آن به جریان حاکمیت بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن ویژگی ظلم ستیزی اسلام و انقلاب را درک می‌کرد و لذا به مخالفت با آن اقدام می کند، اظهار کرد: آن ها می دانستند اگر این انقلاب به وقوع بپیوندد جهان را با چالش هایی درگیر خواهد کرد.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه اسلامی که به پرخوریِ مرفهان بی‌درد و درد فقرا تن دهد اسلام نیست، تصریح کرد: اسلام ناب موجودیت نظام سلطه را به چالش می کشد همانگونه که نظام سلطه در صدد به چالش کشاندن اسلام و انقلاب است.

وی امام خمینی (ره) را دارای مرزبندی، جاذبه و دافعه دانست و خاطرنشان کرد: امام روی معنویت اسلام، اجرای قوانین اسلام، مرزبندی دوستان و ایستادگی در مقابل قدرت های استکباری تاکید می‌کرد همچنین حضرت امام خمینی (ره) بر اطمینان به خدا و اعتماد به مردم  تاکید داشت.

شریعتمداری با اشاره به اینکه امام در وصیتنامه خود خطوط قرمز و ابعاد را مشخص کرده‌اند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از منظر امام خمینی همان اسلام ناب است که با تمام قدرت در مقابل نظام سلطه ایستادگی می کرد.

وی با توصیف اسلام ناب عنوان کرد: تعریف امام از اسلام که در عمل هم نشان دادند چیز پیچیده ای نیست و تئوری آن در صحیفه امام و عملی آن در مسیر امام می‌توانیم مشاهده کنیم، حضرت امام خمینی (ره) به ایستادگی در مقابل نظام سلطه تاکید ویژه ای داشت.

ارسال نظرات