۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۱۰۳۱۷
ردای سرخ؛

روحانیت، پیشتازان راه مبارزه با جهل و ظلم

روحانیت، پیشتازان راه مبارزه با جهل و ظلم
اگر روزی علامه امینی کتاب شهداء الفضیلة می نگاشت تا نام و یاد شهیدان فکر و عقیده آن ها را جاودانه سازد امروز هم باید شهادت نامه شاهدان فضیلت را زنده نگاه داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، عبارت ما وارث خط سرخ شهادت و وامدار شهیدان سر برداریم، سخن از اسوه هایی است که پرچم تعهد بر دوش و تن پوش تقوا برقامت داشتند و در سنگر جهاد و محراب مبارزه ذکر شهادت بر لب داشتند و از پیشتازان جبهه قرآنی دعوت و انذار و مجاهدت و خدمت بودند.

سخن از به خون خفتگان شهیدی است که تنها به ارشاد و نصیحت بسنده نمی کردند بلکه پیشتاز مبارزه با سلطه جهل و جور بودند و خونشان پشتوانه دعوتشان بود و مرگ سرخشان تضمینی بر درستی راه سبزشان.

اگر روزی علامه امینی کتاب شهداء الفضیلة می نگاشت تا نام و یاد شهیدان فکر و عقیده و ایمان را جاودانه سازد امروز هم باید شهادت نامه شاهدان فضیلت و اسوه های اخلاص، خداجوی، ظلم ستیزی، بیدارگری و موج آفرینی نوشت و یادشان را آمیخته باعطر عرفان ماندگار و جاوید به رنگ صیغة الله زنده نگاه داشت.

از همین رو سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا در پرونده ای با نام «ردای سرخ» به معرفی پایه گذاران نهضت ضد استعماری و برافراشتگان علم ولایت فقیه پرداخته است.

ارسال نظرات