۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۷۱۰۵۸۸
معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب:

برپایی درس اخلاق در حوزه ها به یکی از الزامات تبدیل شود

برپایی درس اخلاق در حوزه ها به یکی از الزامات تبدیل شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: برپایی درس اخلاق برای طلاب باید به یکی از الزامات در مدارس علمیه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و مبلغین شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: تلاش حوزه های علمیه علاوه بر آموزش طلاب، توجه و اهتمام در زمینه تهذیب و امور اخلاقی است.

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب گفت: بنابراین می توان گفت که حوزه های علمیه دو موضوع آموزش و تهذیب را همسو را یکدیگر دنبال می کنند زیرا به نوعی این 2 مکمل همدیگر هستند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به تاثیرات مثبت برپایی درس اخلاق برای طلاب و حتی سایر اقشار جامعه، تاکید کرد: برپایی درس اخلاق برای طلاب باید به یکی از الزامات در مدارس علمیه تبدیل شود، باید این سری برنامه های اخلاقی و فرهنگی به صورت منظم برگزار گردد.

حجت الاسلام رضوانی زاده در ادامه سخنان خود تصریح کرد: طلبه ای که تنها در یک بُعد حرکت و تلاش داشته باشد، در آینده نمی تواند موفقیتی که از او انتظار داریم به دست بیاورد، طلاب باید علاوه بر دانش و علمی که در حوزه آموخته اند در بحث تهذیب نفس و اخلاقیات نیز سرآمد باشند.

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب خاطرنشان کرد: بنابراین یکی باید در زمینه تقویت کلاس ها و جلسات درس اخلاق در حوزه ها و مدارس علوم دینی نهایت تلاش را داشته باشیم./1400/

ارسال نظرات