۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۱۰۶۷۰

فراخوان آثار خوشنویسی«کرامت»

فراخوان آثار خوشنویسی«کرامت»
به مناسبت دهه کرامت فراخوان آثار خوشنویسی در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، جواد دلاوری رئیس اداره هنرهای تجسمی معاونت (مهر) فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در گفت وگویی با اعلام این خبر گفت: از مجموع آثار رسیده، 40 اثر خوشنویسی در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ جهت اکران و نمایش در نگارستان اشراق دفتر تبلیغات اسلامی انتخاب و از این 40 اثر، 10 اثر برگزیده خواهد شد.

وی با اشاره به جوایز این فراخوان گفت: به 10 نفر برگزیده جایزه 10 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره هنرهای تجسمی معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص شرایط ارسال آثارگفت: آثار تولیدی می بایست حداقل در قطع A3 و حداکثر 35*50 و مرتبط با موضوع دهه کرامت (حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام) باشد.

وی با بیان اینکه آثار تولیدی نباید در مسابقات دیگر به نمایش در آمده باشد اظهارداشت: از میان آثار ارسال شده به مسابقه، 40 اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب می شود که جهت نمایش در نمایشگاه دهه کرامت می‌بایست اصل اثر ارسال گردد.

دلاوری بیان داشت: از میان 40 اثر راه یافته به نمایشگاه، 10 اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب و به آنان جایزه یک میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت و بدیهی است این ده اثرعودت داده نخواهد شد.

وی در خصوص نحوه دریافت آثار تصریح کرد: هنرمندان عزیز می توانند آثار خود را به اداره هنرهای تجسمی معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی واقع در چهارراه شهدا، ابتدای خیابان شهدا، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه یا انجمن خوشنویسان استان قم تحویل دهند.

رئیس اداره هنرهای تجسمی معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین هنرمندان می توانند آثار خود را با کیفیت مناسب به نشانی (http://c88.ir/keramat) ارسال کنند.

ارسال نظرات