۲۷ آذر ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۷۱۰۹۹
منابع تبلیغ (35)؛

سخنور

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار «سخنور » دربردارنده فیش‌های تبلیغی در موضوعات مختلف، برای استفاده مبلغان تهیه و تولید شده است.
نرم افزار سخنور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نرم افزار«سخنور»، دربردارنده فیش های تبلیغی در موضوعات مختلف، برای استفاده مبلغان تهیه و تولید شده است.

بر اساس این گزارش، این نرم افزار دربردارنده 2500 فیش تبلیغی در موضوعات مختلف اجتماعی فرهنگی، احکام، اخلاق و عرفان، امامت و تشیع، ادیان و مذاهب، تاریخ و سیره، روانشناسی و مهدویت است.

همچنین، بیش از هزار متن سخنرانی از اساتید بزرگ کشوری در موضوعاتی همچون پیامبر و اهل بیت(ع)، اخلاق، اجتماعی و فرهنگی، اعتقادات، ادیان و مکاتب، ازدواج ، زنان و جوانان بخشی دیگر از مطالب این نرم افزار را تشکیل می دهد.

در بخش پژوهش ها، تعداد زیادی از آیات قرآنی مربوط به اهل بیت (ع) با ترجمه و تفسیر و احادیث مرتبط، 4000 حدیث موضوعی بندی شده از ائمه معصومین(ع) با ترجمه و ذکر منبع به همراه 1200 حکایات و داستان از اهل بیت عصمت و طهارت در موضوعات مختلف آورده شده است.

شصت ساعت سخنرانی صوتی از عالمان و بزرگان دینی همچون، دکتر آقا مرتضی تهرانی، استاد فرح زاد، استاد هاشمی نژاد، استاد فاطمی نیا، استاد صالحی خوانساری، استاد رحیم پور ازغدی و استاد نقویان در موضوعات مختلف دینی و مذهبی بخشی از مطالب موجود در بخش نوا و نما است.

همچنین در بخش کتابخانه شاهد 530 عنوان کتاب در موضوعات مختلف اخلاقی، اعتقادی، فقهی، عرفانی، اهل بیت ، ولایت، غدیر، عاشورا، فدک و امام شناسی هستیم.
 

500 عنوان خاطره تبلیغی در سه محور تجربه ها، سختی ها و شیرین های تبلیغ از زبان مبلغان، معرفی و زندگی نامه بیش از 130 تن از علماء، بزرگان و شخصیت های علمی و تبلیغی دربرگیرنده بخشی دیگر از نرم افزار سخنور است.

نزدیک به 1000 عنوان متن مقاتل، روضه و مصائب اهل بیت عصمت و طهارت بصورت موضوعی و دسته بندی شده، 80 فایل صوتی روضه خوانی از مداحان و ذاکرین مطرح کشور بصورت گروه بندی شده، در برگیرنده بخشی دیگر از این نرم افزار است.

بیش از 15000 بیت در قالب 2600 عنوان در مدح و عزای چهارده معصوم (ع) و خاندان و یارانشان بصورت دسته بندی شده نیز در بخش اشعار ارائه شده است.

امکان جستجوی سریع در عناوین و متون اطلاعات مربوطه و امکان فیش برداری از مطالب و انتقال آن به یادداشت و چاپ آنها و همچنین انتقال آن به برنامه ها و محیط های دیگر از امکاناتی است که در این نرم افزار در اختیار کاربران قرار گرفته است.

یادآوری می شود، نرم افزار سخنور در قالب یک cd از سوی شرکت احرار اندیشه، منتشر شده است.

علاقه مندان به تهیه این نرم افزار می توانند با شماره 7832381 پیش شماره 0251 تماس گرفته و این نرم افزار را با تخفیف 20% دریافت کنند./919/ت302/ع
ارسال نظرات