۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۱۱۰۷۸
امیرآبادی فراهانی:

تغییر مدیران استانی و ملی نتیجه مثبت داشته است

تغییر مدیران استانی و ملی نتیجه مثبت داشته است
نماینده مردم قم در مجلس گفت: دولت قبل اراده‌ای در اجرای پروژه پردیسان-ورجان نداشت اما در دولت جدید این پروژه با جدیت دنبال شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی تعریض محور پردیسان-ورجان، با بیان اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم قم بوده است، اظهار کرد: نمایندگان استان طی دو سه سال اخیر پیگیری‌های مختلفی برای اجرایی شدن این پروژه انجام داده‌اند.

وی از اختصاص ردیف بودجه به این پروژه در سه سال قبل یاد کرد و گفت: متاسفانه دولت قبل اراده‌ای نسبت به اجرای این پروژه نداشت اما در دولت جدید این پروژه با جدیت دنبال شده است و این نشان می‌دهد که تغییر مدیران استانی و ملی نتیجه مثبت داشته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش استاندار و مسئولان استان برای اجرایی شدن این پروژه عنوان کرد: متاسفانه جاده پردیسان ورجان کام بسیاری از خانواده‌ها را تلخ کرده است.

وی با اشاره به اینکه در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی قرار است پروژه جدیدی آغاز نشود، گفت: سیاست دولت بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است اما به جهت اهمیت پروژه، مجوز آغاز عملیات اجرایی تعریض جاده پردیسان ورجان صادر شد و در این راستا افراد مختلفی تلاش داشته‌اند.

امیرآبادی از واگذاری پروژه تعریض محور پردیسان _ورجان به قرارگاه خاتم یاد کرد و گفت: امیدواریم با تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این پروژه، دستاورد دیگری برای قم رقم زده شود، همانطور که سپاه در قم پروژه‌های مختلفی را به نتیجه رسانده است.

وی گفت: سپاه همیشه در دل مردم جا دارد و درحال دفاع از مردم و کشور است.

ارسال نظرات