۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۷۱۱۱۸۶

اجلاسیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم برگزار شد

اجلاسیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم برگزار شد
اجلاسیه نشست دوره ای اساتید سطوح عالی و دروس خارج حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفا با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اجلاسیه نشست دوره ای اساتید سطوح عالی و دروس خارج حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفا با حضور پرشور اساتید برگزار شد.

در این نشست که همزمان با میلاد حضرت معصومه برگزار شده بود مدح و مولودی آن حضرت نیز اجرا شد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مهمان ویژه این مراسم بود که به ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و راهکارهای اندیشیده شده اشاره کرد.

وی با بیان اینکه لازم بود نماینده ای از دولت نیز حضور می داشت تا به ارائه گزارش بپردازد، گفت: در بودجه به دولت پیشنهاد شد منابعی که برای تخصیص ارز ترجیحی هزینه می شود به آخر چرخه یعنی به دست مصرف کننده از طریق کارت اعتباری یا کالابرگ الکترونیکی برسد.

نماینده مرم کرمان و راور گفت: پایگاه جامع رفاه ایرانیان لازمه طرح جدید دولت است که فرمول محاسباتی آن ایراد دارد و همچنین اطلاعات آن نیز کامل نیست.

آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز اظهار داشت: امام خمینی حرکتی ایجاد و همه را با امام زمان آشنا کرد و ان شاءالله پایان این تلاش‌ها ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود؛ جامعه را باید امیدوار نگه داشت، زیرا جامعه‌ای که امید دارد سختی را به جان می‌خرد و چشم ما باید به اصول و مبانی اسلام باشد و از آن تخطی نکنیم؛ اگر پای سلیقه‌های شخصی مطرح شد و عده‌ای خواستند از اصول عبور کنند آنجا باید احساس خطر کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مرتضا حمیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
گزارش بیشتری از سخنرانان بفرمایید. ممنونم
0
0