۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۱۱۱۹۴

حجت‌الاسلام خداداده به عنوان رییس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب شد

حجت‌الاسلام خداداده به عنوان رییس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب شد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام خداداده را به سمت رئيس ستاد بزرگداشت دهه كرامت منصوب کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام خداداده را به سمت ریيس ستاد بزرگداشت دهه كرامت منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

حجت الاسلام  جناب آقای خداداده  (زید عزه)

سلام علیکم؛

بازخوانی و بازفهمی زیباشناسی‌های اخلاقی، رفتاری و علمی خاندان با کرامت در آغاز ماه ذيقعده با تولد حضرت فاطمه معصومه (س) بزرگ بانويي از جنس امامت و زاد روز حضرت احمد بن موسي(ع) درميانه اين دهه و ميلاد هشتمين اختر آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (علیهما آلاف التحیه و الثناء) حسن‌ختام این دهه بوده و بستری برای صعود به قله‌های رفیع تعالی معنوی فراهم ساخته و نسل امروز درفرا راه‌های معرفتی از این هویت‌های ناب و الگوهای اصیل کسب فیض نموده و در طوفان فتنه‌ها و حوادث بیمه خواهند شد.

شناخت ابعاد شخصیتی این الگوهای بی‌بدیل انسانیت، نیاز جامعه امروز به‌‌خصوص نسل جوان است که حلقه وصلی مهم در زنجیره تمدن ایرانی اسلامی و میقاتی برای حج علمی _فرهنگی در تاریخ جهان اسلام به‌خصوص تشیع محسوب شده و کانونی برای بصیرت افزایی و معرفت بخشی در ابعاد ملی و فراملی گردیده است.

بی‌شک بن‌مایه‌های معرفتی انقلاب اسلامی از سرچشمه‌های فیض ناب اهل‌بیت‌(علیهم السلام) بهره‌گرفته و تبیین زندگانی خاندان عصمت و طهارت, دیوان بزرگ شعر معرفت و چراغ راه هدایت در عصرجدید خواهد شد و این دهه با برکت، فرصتی براي بازتبيين ظرفيت‌های نهفته در فرهنگ اصیل دینی وترویج ولایت‌مداری است.

با عنایت به رویکرد و سیاست‌های جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و لبیک گویی به جهاد تبیین، نظر به تجارب ارزنده و مسؤولیت‌پذیری، جنابعالی را به عنوان رییس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب می‌نمایم.

امید است با تشریک مساعی، هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در اعتاب مقدسه، حوزه‌های علمیه، تمامی سازمان‌ها، مراکز علمی و اجرایی، شبکه‌های گسترده مردمی، سازمان‌های مردم نهاد، دانشگاه‌ها و فرهیختگان و فرزانگان گام‌های موثر و جدی را بردارید.

مزید توفیقات شما را در سایه سار توجهات بقیه الله الاعظم امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و تحقق منویات ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواهانم.

 محمد حسین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات