۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۱۱۲۴۷
آیت الله رئیسی:

سفرهای استانی تا حل مشکلات مردم ادامه دارد/ مصوبات سفر به خوزستان با جدیت دنبال می شود

سفرهای استانی تا حل مشکلات مردم ادامه دارد/ مصوبات سفر به خوزستان با جدیت دنبال می شود
رئیس جمهور در خصوص سفر‌های استانی در دولت سیزدهم گفت: حضور در اقصی نقاط کشور تا زمانی‌که مشکلات مردم حل شود ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری رسا از اهواز، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور کشورمان امروز در نشست کمیته مدیریت بحران شهرستان آبادان با اشاره به مصوبات سفر‌های گذشته به خوزستان اظهار داشت: مصوبات سفر‌های گذشته به خوزستان مانند ماه‌های گذشته باجدیت در حال پیگیری است.

وی در خصوص سفر‌های استانی در دولت سیزدهم عنوان داشت: حضور در اقصی نقاط کشور تا زمانی‌که مشکلات مردم حل شود ادامه خواهد داشت.

رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان و حادثه‌دیدگان متروپل آبادان بیان کرد: خاطیان بدانند گذر زمان آن‌ها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

آیت الله رییسی افزود: امیدوارم رسیدگی به روابط ناسالم و فساد‌های منجر به حادثه متروپل با همان سرعت رسیدگی میدانی به این حادثه پیگیری شود.

وی در پایان گفت: کسانی که برای سودجویی بیشتر و با سوداگری و روابط ناسالم و مفسدانه چنین حوادثی را رقم می‌زنند باید برخورد عبرت آموزی صورت گیرد و خاطیان بدانند که گذر زمان آن‌ها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ آیت الله رییسی روز جمعه بدون اطلاع قبلی و بصورت سرزده به آبادان سفر کرد و با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان عملیات آوار برداری از متروپل را از نزدیک مورد بررسی قرار داد./۹۴۵۴/

ارسال نظرات