۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۱۱۴۷۰
با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی؛

مراسم رونمایی از کتب تفسیری رهبر معظم انقلاب برگزار می شود

مراسم رونمایی از کتب تفسیری رهبر معظم انقلاب برگزار می شود
مراسم رونمایی از کتب تفسیری رهبر معظم انقلاب توسط دفتر نمایندگی حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از کتب تفسیری رهبر معظم انقلاب توسط دفتر نمایندگی حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مشهد با حضور استاد و مفسر قرآن کریم، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی برگزار می‌شود.

در این مراسم که روز چهارشنبه، 18 خردادماه از ساعت 10:30 الی 12:30 در محل دانشگاه علوم اسلامی رضوی واقع در حرم مطهر برگزار می‌شود، چهار کتاب تفسیری سوره حمد، بقره، حشر و جمعه رونمایی خواهد شد.

این عناوین، از مجموعه چند جلدی تفاسیر رهبر معظم انقلاب منتشر شده است. ویژگی این تفاسیر، ساده و قابل فهم بودن آن است.

جلسات تفسیر سوره حمد در دوران رهبری رهبر معظم انقلاب با حضور دانشجویان از پانزدهم اسفند 1369 تا هجدهم اردیبهشت 1370 در حسینه‌ امام خمینی (ره) برگزار شد و کتاب «تفسیر سوره حمد» برآیند جلسات مذکور است. کتاب با فصل‌بندی و دسته‌بندی موضوعی، تلاش دارد مطالب را منظم و در چهارچوب نظم خاصی ارائه دهد.

کتاب «تفسیر سوره جمعه» نیز از دیگر عناوین این مجموعه تفسیری است. این اثر متن ویراسته‌ جلسات تفسیر این سوره است که در دوران مسئولیت ریاست جمهوری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع پاسداران و اعضای دفتر ریاست جمهوری در هشت نوبت از اواخر سال 1361 تا اردیبهشت 1362 صورت گرفته است. همچنین کتاب «تفسیر سوره حشر» نیز متن ویراسته‌ جلسات تفسیر ایشان در دوران مسئولیت ریاست جمهوری معظم‌له در جمع پاسداران و اعضای دفتر ریاست جمهوری طی 10 جلسه از هجدهم تا بیست و سوم مهرماه 1361 است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام حضوری عدد 25 و جهت دریافت لینک مجازی مراسم عدد 35 را به سامانه 100040020 ارسال کنند.

رونمایی از کتب تفسیری رهبر معظم انقلاب برگزار می شود

ارسال نظرات