۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۱۱۵۲۶

تکذیب خبر ترور نیروی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب استان قم

تکذیب خبر ترور نیروی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب استان قم
روابط عمومی سپاه علی ابن ابیطالب طی بیانیه‌ای خبر ترور نیروی سپاه استان قم را تکذیب و اعلام کرد: متأسفانه راننده یک خودروی عبوری مورد اصابت گلوله قاچاقچیان جان باخته است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، روابط‌عمومی سپاه امام علی ابن ابیطالب علیه‌السلام: پیرو انتشار خبری جعلی مبنی بر ترور یکی از کارکنان سپاه استان قم، ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌دارد، فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به ماجرای درگیری مسلحانه چند روز قبل مامورین فرماندهی انتظامی استان با قاچاقچیان متواری مواد مخدر بوده است.

در این بیانیه آمده است: پیرو انتشار خبری جعلی مبنی بر ترور یکی از کارکنان سپاه استان قم، ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌دارد، فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به ماجرای درگیری مسلحانه چند روز قبل مامورین فرماندهی انتظامی استان با قاچاقچیان متواری مواد مخدر بوده که در این درگیری، متاسفانه راننده یک خودروی عبوری مورد اصابت گلوله قاچاقچیان قرار گرفته و در اثر شدت جراحات وارده، جان باخت.

این بیانیه حاکی است: لذا ضمن تکذیب تروریستی بودن این حادثه و انتساب فرد جانباخته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به فعالان رسانه یادآور می‌شود که از انتشار اخبار کذب که منجر به رواج شایعه و تشویش اذهان عمومی می‌شود، پرهیز نمایند.

گفتنی است هفته گذشته نیروی انتظامی در حال تعقیب یک دستگاه خودروی پژو 405 در خیابان جمهوری اسلامی بود که با وجود صدور دستور ایست از سمت پلیس، خودروی مذکور اقدام به تیراندازی می‌کند که راننده 24 ساله یک دستگاه کوییک مجروح می‌گردد و پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات