۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۷۱۱۹۷۶

باعث و بانی بازداشت‌های رهبران شیعیان جمهوری آذربایجان رژیم صهیونیستی است

باعث و بانی بازداشت‌های رهبران شیعیان جمهوری آذربایجان رژیم صهیونیستی است
رنعلبندی گفت: صهیونیست‌ها و بخشی از بدنه دولت جمهوری اذربایجان که طرفدار این رژیم هستند باعث و بانی بازداشت‌های رهبران شیعیان جمهوری آذربایجان بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مهدی نعلبندی، کارشناس حوزه قفقاز و مدیر رادیو برون مرزی آذری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو پیرامون بازداشت طالع باقروف یکی از رهبران جریان‌های اسلام‌گرای جمهوری آذربایجان گفت:آرمان قدس، محور اتصال تمامی جریان های منتسب به انقلاب اسلامی است و آزادی قدس از محورهای اصلی جریان طالع باقروف است.

وی ادامه داد: مخاطب اصلی بازداشت باقروف، جمهوری اسلامی است. روند زندانی شدن‌ رهبران شیعی اذربایجان بعد از سفر ایت الله نوری همدانی به جمهوری اذربایجان بود. همچنین صهیونیست ها و بخشی از بدنه دولت جمهوری اذربایجان که طرفدار این رژیم هستند باعث و بانی این بازداشت ها بوده‌اند. از طرفی در جنگ قره باغ شعارهای جریان های اسلام گرای اذربایجان خود را نشان دادند.

نعلبندی در پایان عنوان کرد:در دوره استالین شاهد هجمه فراوانی به مظاهر دینی در آذربایجان بوده‌ایم.سال 37 شمسی نماد خفقان در آذربایجان به شمار می‌آید. در سفر آقای ولایتی و خانوم دباغ به شوروی جریان اسلامگرای آذربایجان به استقبال این دو تن آمدند.

ارسال نظرات