۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۱۱۹۹۷

اعلام نتایج آزمون ورودی سطح دو، سه و بازپذیری جامعه‌الزهرا

اعلام نتایج آزمون ورودی سطح دو، سه و بازپذیری جامعه‌الزهرا
نتایج آزمون ورودی سطح دو، سه و بازپذیری ۱۴۰۲-۱۴۰۱ جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سرکار خانم اشرف السادات ارمکان ضمن عرض تبریک دهه سراسر نور و برکت کرامت و میلاد فرخنده هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، عنوان کرد: نتایج آزمون ورودی داوطلبان سطح ۲، ۳ و بازپذیری امروز اعلام شد.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه سنجش و پذیرش و لینک https://paziresh.jz.ac.ir/exam-result نتایج را مشاهده کنند.

ارمکان با بیان اینکه مصاحبه ها به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده یا از آزمون معاف بوده‌اند لازم است از ساعت ۱۳ روز ۲۴ خرداد تا ساعت ۱۴ روز ۲۸ خرداد برای ثبت نام و شرکت در مصاحبه از طریق سامانه سنجش و پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/ اقدام کنند. عدم ثبت نام و تکمیل مدارک در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف تلقی می‌شود.

وی یادآور شد: داوطلبانی که نتیجه آزمون آنها مردود اعلام شده است و نسبت به نتیجه خود اعتراض دارند می‌توانند از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۲ خرداد تا ساعت ۱۴ روز سه شنبه، ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ از طریق سامانه ثبت اعتراض به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/request نسبت به ارسال اعتراض خود اقدام کنند.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: نتیجه اعتراض بعد از بررسی از طریق سامانه اعلام نتایج اعلام خواهد شد و تمهیدات  لازم برای ثبت نام مصاحبه داوطلبانی که پذیرفته شده‌اند، پیش بینی می‌شود.

ارمکان بیان داشت:  نتایج آزمون ورودی سطح چهار و دوره عالی فقه و اصول ۳۱ خرداد اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات