۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۱۲۱۹۹

تجلیل از همسران سرگروه‌ها و معاونین تبلیغی سازمان اوقاف

تجلیل از همسران سرگروه‌ها و معاونین تبلیغی سازمان اوقاف
در مراسمی با حضور معاون و مدیرکل سازمان اوقاف، از همسران سرگروه‌ها و معاونین تبلیغی اعزام مبلغ این سازمان تجلیل شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیین تجلیل از همسران سرگروه‌ها و معاونین تبلیغی اعزام مبلغ سازمان اوقاف به میزبانی استان قم برگزار شد.

این مراسم در سالن همایش‌های مجتمع امامزاده سید علی(ع) تدارک دیده شده بود و حجت‌الاسلام عادل معاون فرهنگی اجتماعی سازمان حجت الاسلام عادل، مدیر کل اوقاف استان قم، رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم و جمعی دیگر از معاونین و مدیران اوقاف در آن حضور داشتند.

در ابتدای مراسم تجلیل، حجت‌الاسلام شفیع‌زاده مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه طی سخنانی با بیان اینکه به خاطر شیوع کرونا طی دو سال اخیر، بقاع متبرکه و مساجد با تعطیلی روبرو بودند گفت: به این ترتیب فضای تبلیغی هم با محدودیت مواجه شد و اگر توجه مدیران سازمان اوقاف و تلاش جهادی مبلغان و خانواده‌هایشان نبود، نمی‌توانستیم بار تبلیغ را از زمین بلند کنیم.

وی ادامه داد: اسفند 1398 بیماری کرونا در ایران شیوع پیدا کرد و متعاقب آن، طرح آرامش بهاری نوروز 99 هم برگزار نشد ولی طرح ضیافت الهی با همه محدودیت‌ها اما با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی شد و امروز هم افتخار می‌کنیم که طی دو سال اخیر، مناسبتی نداشتیم که توفیق کار تبلیغی در آن از مجموعه سازمان اوقاف سلب شده باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه سخنرانی کرد.

وی با اشاره به افتخار شاگردی امام صادق(ع) نصیب روحانیون دینی شده است گفت: خداوند ما را لایق دانسته که لباس سربازی اهل بیت(ع) را بر تن کنیم و از آنجا که هر نعمتی، تکالیفی نیز به همراه دارد و تکلیف این امر بسیار سنگین است، باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشیم به خصوص در شرایطی که در آن واقع شده‌ایم، زمانی که دشمن با همه ابزار و امکانات برای تضعیف اعتقادات مسلمانان وارد میدان شده است.

حجت الاسلام عادل با بیان اینکه به عنوان یک طلبه و کسی که خطر جنگ نرم دشمنان را احساس می‌کند باید وارد میدان شویم و از جان مایه بگذاریم گفت: در این بین پرداختن به کار تبلیغ دین، امر خطیری است که روحانیون آن را انتخاب می‌کنند و در شرایطی که دشواری‌های فراوانی هم وجود دارد، در این مسیر ثابت قدم مانده‌اند.
در پایان این مراسم از همسران سرگروه‌ها و معاونین تبلیغی اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تجلیل شد.

ارسال نظرات