۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۱۲۳۰۳
امیرآبادی فراهانی قرائت کرد؛

بیانیه مجلس در تجلیل از عملکرد نیروی انتظامی در قبال سرقت از بانک ملی

بیانیه مجلس در تجلیل از عملکرد نیروی انتظامی در قبال سرقت از بانک ملی
عضو هیأت رییسه مجلس بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در پی دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی را قرائت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه 200 نفر از نمایندگان در تقدیر از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پی دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی را قرائت کرد.

بسمه تعالی

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پی سرقت از صندوق امانات بانک ملی به دنبال القای ناامنی در کشور و ناکارآمدی دستگاه های امنیتی و انتظامی را داشتند که پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تجربیات ارزنده و هوشمندی کارآگاهان زبده موفق گردید ظرف 48 ساعت سارقان را شناسایی و دستگیر نماید.

این اقدام مقتدرانه و هوشمند فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موجبات خوشحالی مردم و اعاده اعتماد عمومی و احساس امنیت در جامعه گردید، لذا ما نمایندگان ملت شریف ایران مراتب تقدیر خود را از فرماندهی محترم کل انتظامی و همکاران تلاشگر و پرتلاش ایشان اعلام داشته و از قوه قضائیه انتظار برخورد قاطع و اشد مجازات برای مرتکبین این واقعه که برهم زنندگان امنیت عمومی جامعه هستند را داریم.

ارسال نظرات