۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۷۱۲۵۷۶

بازداشت عامل پنچر کننده چرخ‌های آمبولانس اورژانس

بازداشت عامل پنچر کننده چرخ‌های آمبولانس اورژانس
راننده اتوبوسی که با پنچر کردن چرخ‌های آمبولانس اورژانس باعث مرگ دختر خردسال بیمار شده بود، بازداشت شد.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، روز سه‌شنبه بیست و چهارم خرداد امسال ایست قلبی دختر دو‌ساله‌ای در یک مطب در خیابان شهید بهشتی به اورژانس تهران گزارش شد. در ادامه تکنیسین‌های اورژانس خود را به محل رساندند. به دلیل نبود جای پارک و وضعیت وخیم کودک، امدادگران خودرو را در خط ویژه اتوبوس پارک کرده و وقتی برای انتقال کودک به بیمارستان از ساختمان خارج شدند، متوجه پنچری دو چرخ آمبولانس شدند. در ادامه درخواست آمبولانس دیگری کردند، اما قبل از رسیدن آمبولانس کودک جان باخت.

درادامه ماموران از طریق بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه و اطلاعات یک شاهد متوجه شدند راننده یک اتوبوس اقدام به این کار کرده است. این راننده بعد از۲۴ ساعت از حادثه شناسایی و بازداشت شد.

متهم در جریان تحقیقات پلیسی اعتراف کرد و گفت‌: آن روز با اتوبوسم در حرکت بودم و می‌خواستم از خط ویژه عبور کنم. هوا گرم و اعصابم به‌هم ریخته بود. ناگهان دیدم در مسیر ترددم یک دستگاه آمبولانس متوقف شده و راننده‌اش نیست. من هم عصبانی شدم و بی آن‌که به عواقب کار فکر کنم، چرخ‌های آمبولانس را پنچر کردم و از محل دور شدم.

وی افزود: وقتی از سوی پلیس بازداشت شدم تازه فهمیدم آن روز آمبولانس برای بردن یک دختر دو ساله بیمار آمده بوده که همین اشتباه من باعث شده او دیر به بیمارستان برسد و فوت کند. با شنیدن خبرمرگ آن دختر و این که اشتباهم باعث این اتفاق تلخ افتاد، خیلی پشیمانم و دچار عذاب وجدان شدم، هیچ گاه خودم را نمی‌توانم ببخشم.

علی صالحی، دادستان تهران هم در این رابطه گفت‌: راننده اتوبوس با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می‌برد و جسد دختر دو ساله هم برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است. تحقیقات در این باره ادامه دارد. این در حالی است که درصورت شکایت اورژانس و خانواده دختر فوت شده از راننده خاطی، او در برابر اتهام تخریب خودرو، قتل شبه عمد و اخلال در نظم عمومی قرار می‌گیرد.
 
منبع: روزنامه جام جم 
ارسال نظرات