۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۷۱۲۶۱۹
دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر مازندران اعلام کرد؛

آغاز طرح استانی حجاب و عفاف در مازندران در قالب قرارگاه ۲۱ تیر

آغاز طرح استانی حجاب و عفاف در مازندران در قالب قرارگاه ۲۱ تیر
مازندران - دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر مازندران از آغاز طرح استانی حجاب و عفاف در قالب قرارگاه ۲۱ تیر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مهرداد محمدی، دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر مازندران در دیدار رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای طرح حجاب و عفاف در مازندران خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر مسأله حجاب به یکی از دغدغه‌های اصلی در کشور تبدیل شده و متأسفانه بدحجابی به عنوان نمادی هنجارشکن، اسلامیت نظام را به چالش کشیده که ستاد در نظر دارد با اجرای این طرح امنیت اخلاقی را به فضای جامعه بازگرداند.

وی افزود: این طرح در ابتدا از دستگاه‌های دولتی آغاز و به مرور اصناف، اماکن عمومی و مراکز تفریحی را در بر خواهد گرفت تا شاهد حل این معضل مهم اجتماعی در جامعه باشیم.

دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر مازندران با اشاره به دغدغه همه بزرگان و دلسوزان نظام در خصوص مسأله عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: نهادینه سازی این فرهنگ دینی و انقلابی نیازمند عزم ملی همه نهادها است.

محمدی با بیان اینکه امروز مسأله عفاف و حجاب به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است، تصریح کرد: با این پشتوانه مناسب مردمی و همراهی و هماهنگی سایر نهادها می توان در جهت گسترش این فرهنگ ناب و مقابله با بدحجابی گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن همه توان و سرمایه خود را در حوزه فرهنگی به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: باید برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن جبهه واحدی تشکیل دهیم و از اقدامات جزیره ای در این خصوص به شدت پرهیز شود.

دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر مازندران با بیان این که مسأله عفاف و حجاب با امنیت اجتماعی جامعه ارتباط مستقیم و تنگاتنگی دارد، تصریح کرد: باید ضمن برخورد با عوامل بدحجابی و بی عفتی در جامعه، نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با بهره گیری از همه ظرفیت های عمومی استفاده اقدام شود.

محمدی در ادامه سخنان خود افزود: این دستگاه با توجه به نحوه ارتباطی که با مردم دارد و خدمات به موقعی که به آن‌ها ارائه می‌دهد می تواند کمک شایانی به ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران به وظایف و فعالیت‌های متنوع معاونت مهندسی فرهنگی ستاد اشاره و خواستار توجه دستگاه‌های حاکمیتی به موضوع اطلاع رسانی پیرامون مسائل فرهنگی و در دسترس قرار دادن بیست درصد از فضای تبلیغاتی استان به این مجموعه شد.

محمدی با بیان اینکه اگر مردم را در مسائل مختلف جامعه درگیر کنیم و از ظرفیت عظیم مردمی در پیشبرد برنامه‌ها بهره بگیریم بسیار خوب است، اظهار داشت: یکی از هنر‌های دولت سیزدهم هم مردمی‌سازی است که در موضوع واکسیناسیون به عینه آن را شاهد بودیم؛ این برنامه خوبی است و ما نیز در ستاد تشکل‌های مردمی را ایجاد کردیم که ظرفیت همکاری با دستگاه‌های مختلف در عرصه‌های تخصصی را دارند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
باید با سعه صدر و اخلاق حسنه همراه باشد
0
0