۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۱۲۶۳۷

بلاگرها برای یک مشت فالور با اعتقادات مردم بازی نکنند

بلاگرها برای یک مشت فالور با اعتقادات مردم بازی نکنند
برنامه تحلیل برنامه زندگی پس از زندگی از منظر علمی و پژوهشی با حضور مجری و کارشناسان این برنامه در سالن همایش های امامزاده سید علی(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مراسم تحلیل و تجلیل از برنامه زندگی پس از زندگی از منظر علمی و پژوهشی عصر شنبه با حضور حجت الاسلام محمدی شاهرودی کارشناس دینی برنامه و عباس موزون مجری و کارشناس و به همت اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک قم در سالن همایش های امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی در ابتدای این برنامه با اشاره به مشاهده داستان زندگی در لحظات مرگ گفت: انسان در هنگام قبض روح، عالم برزخ و روز قیامت تمام آنچه را که در دنیا و طول عمر یک انسان گذرانده باشد را خواهد دید.

وی با بیان اینکه فرازهای عمر انسان گاهی آنقدر زیباست که همانند خورشید می درخشد، ابراز کرد: انسان هر نفسی که می کشد یک گام به مرگ نزدیک تر می شود لذا باید به گونه ای زیست که در پایان بهترین صحنه ها را شاهد باشیم تا حسرت گذشته را نخوریم.

کارشناس دینی برنامه زندگی پس از زندگی نتیجه اینگونه برنامه ها را تحول برشمرد و اظهار کرد: نتیجه این جلسات اگر نگاهی به پشت پرده دنیا باشد و ما را به دنیای ابدی راهنمایی کند و نگاه انسان را به زندگی عوض کند، تأثیرگذار بوده است.

عباس موزون در ادامه با بیان اینکه خداوند در ابتدای سوره بقره می فرماید این کتاب قطعاً هدایتگر انسان هایی است که به غیب ایمان دارند، اظهار کرد: دو قرن آموزش و پرورش و دانشگاه ما براساس باختر به نوجوان و جوانان ما تدریس می کنند که روش آن ها محسوس و ملموس گرایی صرف است.

وی با بیان اینکه عده‌ای با پرداختن به جزئیات اختلافی و گاهی دروغ پردازی و براساس توهمات به دنبال جذب فالور در اینستاگرام هستند و به برنامه زندگی پس از زندگی هجمه وارد می کنند، تصریح کرد: کارشناسان دینی و علمی این برنامه از بهترین افراد بودند و ما برای اتقان بیشتر نه تنها از ایران بلکه دکتر مودی غربی را به عنوان کارشناس علمی برنامه به همراه داشتیم.

مجری کارشناس برنامه زندگی پس از زندگی افزود: بلاگرها به خاطر یک مشت فالور با اعتقادات مردم بازی نکنند، اگر جان ایرانیان را دوست دارید به آمار خودکشی قبل و بعد از ساخت این برنامه توجه کنید.

گفتنی است در پایان با حضور حجت الاسلام صمدانی مدیر امور اوقاف و امور خیریه ناحیه یک قم از عباس موزون با اهدای یک تابلو فرش منقش به زندگی پس از زندگی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
فلک همیشه به کام یکی نمی‌گردد
که آسیای طبیعت به نوبتست ای دوست
0
0