۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۷۱۲۶۴۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

چهره پلید و ضد انسانی آمریکا را برای جهان افشا کنیم

چهره پلید و ضد انسانی آمریکا را برای جهان افشا کنیم
کرمانشاه ـ آیت الله علما با بیان اینکه باید چهره پلید و ضد انسانی آمریکا را برای جهان افشا کنیم، گفت: هر کجای دنیا که جنایتی روی می دهد شاهد حضور آمریکا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در جلسه برنامه ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سخنانی اظهار داشت: باید با استفاده از امکانات رسانه ای و ارتباط جمعی چهره پلید و ضدانسانی آمریکایی ها برای جهانیان افشا شود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: آمریکایی ها برخلاف آنچه که می گویند و شعار می دهند، در عمل نشان داده اند که نماد بارز یک کشور استکباری هستند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود بیان داشت: برای حفظ و اعتلای هرچه بیشتر انقلاب اسلامی نیازمند حرکت در مسیر اندیشه ها و دستورات امامین انقلاب اسلامی هستیم، بنابراین هر جلسه ای که خروجی آن به نوعی برای این نظام و ملت ثمربخش باشد، به نوعی ارزشمند است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: مورد دیگری که مسؤولان و متولیان فرهنگی کشور باید بدان توجه داشته باشند این است که دانشگاه ها و مدارس ما باید با اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری به صورت جامع و البته درست آشنا باشند، لذا درخواست ما از روحانیون، طلاب، مبلغین و رسانه ها این است که این آرمان ها و اندیشه ها را تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: امروز دشمنان ارزش های دینی و فرهنگی همه ما را مورد هجمه تبلیغاتی خود قرار داده است بنابراین باید برای خنثی سازی این برنامه های شوم معاندین این نظام و انقلاب در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم./1400/

ارسال نظرات