۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۷۱۲۶۵۲

زخمی شدن دو کارگر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

زخمی شدن دو کارگر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست
در جریان تظاهرات ضد اسرائیلی شب گذشته در تل آویو، یک شهرک‌نشین اسرائیلی، دو دختر فلسطینی را به خاطر در دست داشتن پرچم فلسطین با خودرو زیر گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ایرنا، منابع فلسطینی اعلام کردند که این دو دختر ساکن منطقه «دیر الاسد» در شمال فلسطین اشغالی هستند.

این دو دختر جوان که جراحت‌های مختلفی برداشتند، به بیمارستان منتقل شدند، اما تلاش پزشکان برای نجات آن دو نتیجه نداد.

این تظاهرات به مناسبت ۵۵امین سالروز جنگ سال ۱۹۶۷ (که به اشغال کرانه باختری، قدس شرقی و نوار غزه منجر شد) برگزار شده بود.

نظامیان صهیونیست اوایل فروردین ماه امسال نیز با یک دستگاه خودرو، دختر ۱۹ ساله فلسطینی را در شرق «بیت لحم» واقع در کرانه باختری زیر گرفته و به قتل رساندند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به این حمله نظامیان صهیونیست هشدار داد که پاسخ به این جنایت شنیع صهیونیست‌ها، تشدید مبارزه در برابر اشغالگران و شهرک‌نشینان است.

زخمی شدن دو کارگر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

منابع محلی همچنین از زخمی شدن دو کارگر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در نزدیکی دیوار نژادپرستانه در مجاورت شهرک اذنا در غرب الخلیل خبر دادند.

همزمان گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که مجاهدان فلسطینی از گردان نابلس صبح امروز یکشنبه ایست بازرسی حواره را به گلوله بسته و به سلامت به مواضع خود بازگشتند.

ارسال نظرات