۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۷۱۲۹۳۴

تاکید رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر احداث خانه‌های مقاوم‌

تاکید رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر احداث خانه‌های مقاوم‌
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر احداث خانه‌ها با عنایت به مقوله مقاوم‌سازی گفت: متاسفانه تهران از لحاظ زلزله در شرایط مناسبی قرار ندارد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهدی چمران امروز در آغاز هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران اظهار کرد: امیدواریم خداوند به ما این توفیق را بدهد که در راه شهدا قدم برداریم.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج اساتید تصریح کرد: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری تربیت دانشجویان در تراز شهید چمران است؛ امیدواریم دانشگاه‌ها در راستای این مطالبه بزرگ و پیچیده قدم بردارند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه به سالروز حادثه زلزله منجیل اشاره کرد و گفت: این حادثه تاثیرات فراوانی در شهرهای مختلف ازجمله گیلان، قزوین و حتی تهران داشت و این درحالی است که باید به این موضوع عنایت داشته باشیم که شهر تهران از نظر زلزله شرایط مناسبی را ندارد و آنچه را که می‌سازیم باید مقاوم باشد و بعدا به فکر مقاوم‌سازی نیفتیم چرا که این مسئله سخت و هزینه‌های بالایی را درپی خواهد داشت.

چمران همچنین به اول تیر ماه روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز بار سنگین و بزرگی به دوش آنهاست و امیدواریم در مسیر تبلیغات اسلامی موفق باشند و این درحالی است که هنوز در کشور خودمان نتوانسته‌ایم کارهای اساسی را انجام دهیم.

ارسال نظرات