۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۱۳۲۶۲
به منظور سامان دهی ساختارهای خانواده در ایران منتشر شد؛

فراخوان پرسشنامه «ضرورت تشکیل نهاد متولی مسئول در امر خانواده» + لینک

فراخوان پرسشنامه «ضرورت تشکیل نهاد متولی مسئول در امر خانواده» + لینک
طرح پژوهشی «سامان دهی ساختارهای خانواده در ایران» در راستای احصای نظرات پژوهشگران، کنشگران و اساتید و نخبگان محترم فعال در حوزه خانواده فراخوان شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، طرح پژوهشی «سامان دهی ساختارهای خانواده در ایران» در راستای احصای نظرات تخصصی پژوهشگران، کنشگران و اساتید و نخبگان محترم فعال در حوزه خانواده فراخوان شد.

مرکز پژوهشی مبنا در نظر دارد، با بررسی"ضرورت تشکیل نهاد متولی مسئول در امر خانواده "در جهت پیشگیری و کنترل آسیب های متعدد خانواده و ادغام نهادهای متشتت فعلی، طرح پژوهشی "سامان دهی ساختارهای خانواده در ایران" را بررسی نماید.

در راستای اجرای این طرح، پرسشنامه ای طراحی شده است و از کلیه پژوهشگران، کنشگران و اساتید و نخبگان محترم فعال این حوزه درخواست می شود، ضمن ارائه داده های صحیح و مناسب در تکمیل پرسشنامه مذکور، مسئولان و متولیان فرهنگی، اجتماعی این امر را یاری نمایید.

شایان ذکر است، این مرکز خود را در مقابل داده ها و اطلاعات دریافتی متعهد دانسته و از این داده ها صرفا جهت بررسی "وضعیت نهاد متولی مسئول در امر خانواده" استفاده می کنند.

جهت دسترسی به پرسشنامه مذکور، می‏ بایست فایل پیوست شده را دانلود و پس از تکمیل آن، از طریق پیام رسان های واتساپ و ایتا به شماره 09919217338 روابط عمومی مرکز مبنا ارسال کنند.

ارسال نظرات