۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۷۱۳۴۲۴
معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب تأکید کرد؛

ضرورت آشنایی مبلغان با ابزارهای تبلیغاتی نوین

ضرورت آشنایی مبلغان با ابزارهای تبلیغاتی نوین
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: ابزار تبلیغاتی و اطلاع رسانی روز به روز چهره ای جدید و نوین به خود می گیرد، لذا مبلغین باید با این مقوله به خوبی آشنا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در نشست با جمعی از طلاب و مبلغین شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: ابزار تبلیغاتی و اطلاع رسانی روز به روز چهره ای جدید و نوین به خود می گیرد، لذا مبلغین باید با این مقوله به خوبی آشنا باشند.

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب گفت: البته نباید برای انجام امور تبلیغی روش های کلاسیک همانند تبلیغ چهره به چهره را فدای تبلیغ در فضای مجازی و رسانه کنیم، بلکه باید این دو در کنار هم باشند و با توجه به مقتضیات زمان، از آنها استفاده کنیم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: موضوع مهم دیگری که این روزها برخی از مبلغین و روحانیون طرح هجرت بیان می کنند، سنگ اندازی و حاشیه سازی برخی از افراد و گروه ها علیه کار تبلیغ و مبلغان دینی است.

حجت الاسلام رضوانی زاده عنوان کرد: این افراد و گروه ها با نیت به حاشیه بردن دین و اجرای اوامر اربابان خود چنین رفتارهای ناپسند و غیردینی از خود نشان می دهند، لذا انتظار است که روحانیون و طلاب مبلغ در این باره شکیبا باشند و با سلاح علم و ایمان در مقابل این جریانات قرار بگیرند.

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب یادآور شد: سنگ اندازی در مسیر کار تبلیغ امری طبیعی است و در زمان رسول اکرم(ص) به صورت مکرر شاهد این رفتار از سوی مشرکان بوده ایم.

وی تصریح کرد: ناامیدی و دلسردی از انجام مقدس تبلیغ خواسته این افراد و جریانات منحرف است، لذا از مبلغین می خواهیم که با ایمان به خدا و نگاه به افق روشن دین روحیه خود را در مقابل این حاشیه قوی تر از گذشته کنند.

حجت الاسلام رضوانی زاده خاطرنشان کرد: مبلغین باید مناطقی که در مسئله تهاجم فرهنگی در خطر بیشتری قرار دارند را شناسایی کنند و مردم به ویژه نسل جوان آن منطقه را از این خطرات فرهنگی با انجام کارهای تبلیغی و جهادی نجات دهند./1400/

ارسال نظرات