۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
کد خبر: ۷۱۳۴۳۱

آغاز رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق همزمان با سراسر کشور

آغاز رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق همزمان با سراسر کشور
فرمانده سپاه‌ انصارالمهدی(عج) استان زنجان از آغاز رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق همزمان با سراسر کشور در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مبنی بر صرفه‌جویی به‌ عنوان یک ‌سیاست اساسی در برنامه‌های کلان کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس؛ سردار جهانبخش کرمی،فرمانده سپاه‌ انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران از آغاز رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق همزمان با سراسر کشور در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر صرفه‌جویی به‌ عنوان یک ‌سیاست اساسی در برنامه‌های کلان کشور اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) تصریح کرد: در این راستا سپاه به‌ عنوان نهادی پیشگام در این عرصه با هدف کاهش ۳۰ درصدی مصرف انرژی در پیک‌ مصرف از یکم تیر به‌ مدت ۳ ماه رزمایش کاهش مصرف انرژی را با عنوان رزمایش حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در سراسر کشور برگزار می‌کند.

سردار کرمی افزود: اجرای اقدامات موثر در کاهش مصرف، کمک به پایداری شبکه آب و برق از جمله روشن کردن مولدهای برق اضطراری، حداقل استفاده از سیستم‌های سرمایشی و سیستم‌های روشنایی، استفاده از نور طبیعی، عدم نورپردازی و روشن کردن محوطه و مدیریت مصرف آب و ممنوعیت استفاده از آب آشامیدنی در فضای سبز از جمله اقدامات اجرایی در طول این رزمایش خواهد بود.

وی یادآور شد: این رزمایش در مرحله اول برای تمام اماکن و ساختمان‌های رده‌های سپاه و بسیج، وزارت نیرو و وزارت کشور و در مراحل بعدی سایر ادارات و نهادها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱/م

ارسال نظرات