۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۷۱۳۴۴۰

رسیدگی قضایی به تخلف پنج هزار میلیارد تومان یکی از شرکت های وابسته به بانک دی

رسیدگی قضایی به تخلف پنج هزار میلیارد تومان یکی از شرکت های وابسته به بانک دی
به گفته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در یکی از شرکت های وابسته به بانک دی، پنج هزار میلیارد تومان تخلف شکل گرفته و پرونده قضایی در مراجع در این خصوص باز است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه جمعی از مسؤولان استانی و کشوری با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران بابیان اینکه سفر به استان‌های مختلف کشور یکی از برنامه‌های بنیاد شهید است، اظهار کرد: بنیاد شهید سعی دارد هرماه به یک استان کشور سفرکرده و مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا را شنیده تا با دغدغه‌های آنان آشنا و برای رفع این مشکلات اقدامات لازم را اتخاذ کند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گیلان را یکی از ولایتمداری‌ترین استان‌های کشور معرفی کرد و گفت: حضور در گیلان برای بنده افتخار است زیرا این استان دارای هشت هزار شهید سرافراز بوده و هر یک دارای ویژگی‌های خاصی هستند به این منظور باید نگاه ویژه‌ای به این استان در تمامی حوزه‌ها شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه بر ساماندهی گلزارهای شهدا در کشور افزود: در تمامی سفرهای رئیس‌جمهور مبلغی برای ساماندهی گلزارهای شهدا اختصاص پیدا می‌کند که این مهم در گیلان هم انجام شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از احداث مرکز توان‌بخشی ایثارگران در ۲۸ استان کشور خبر داد و افزود: با روی کار آمدن دولت مردمی در ۲۸ استان کشور اقدامات خوبی شکل‌گرفته و این مراکز از چهار به ۲۸ مرکز رسیده است.

قاضی‌زاده هاشمی با ابراز تأسف از عدم اقدامات اولیه در خصوص احداث مراکز توان‌بخشی در استان گیلان بیان کرد: متأسفانه چهار استان ازجمله گیلان کارهای اولیه در خصوص احداث مراکز توان‌بخشی ایثارگران و جانبازان انجام‌نشده لذا با توجه به امکانات خوب در این استان و با همکاری تمامی نهادها ازجمله سپاه قدس گیلان این مرکز احداث خواهد شد.

وی عزم دولت را مبارزه با فساد در هر سطحی برشمرد و تصریح کرد: در یکی از شرکت‌های وابسته به بانک دی، پنج هزار میلیارد تومان تخلف شکل‌گرفته و پرونده قضایی در مراجع در این خصوص باز است و حتماً تا ریال آخر این مبلغ باز پس گرفته‌شده و بنیاد شهید با کسی در این مورد مماشات ندارد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور سازمان ملل را مستعمره حقوقی استکبار معرفی کرد و گفت: استعمار جدید، استعمار حقوقی بین المللی به اسم سازمان ملل است به طوری که چندین کشور هر قانونی به ضرر خود را وتو کرده و با تصویب قانون‌های ظالمانه باعث تحت فشار قرار دادن کشورهای مقابل استکبار می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

ارسال نظرات