۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۱۳۵۷۷
به مناسبت سالروز شهادت شهدای هفتم تیر:

مزار شهدای حادثه تروریستی هفتم تیر در قم غبارروبی شد

مزار شهدای حادثه تروریستی هفتم تیر در قم غبارروبی شد
مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای هفتم تیر با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای هفتم تیر صبح امروز و در سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ یار با وفای ایشان با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان استان در گلزار شهدای شیخان برگزار شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: امروز برای ما روشن است که اگر بخواهیم انقلاب به سرمنزل مقصود برسد؛ باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.

حجت الاسلام حسن هنرمند اظهار داشت: شهید بهشتی و یاران ایشان در دهه ۶۰ مظلوم بودند و مظلومانه به شهادت رسیدند و امروز نباید بگذاریم این شهدا در جامعه غریب باشند.

وی تصریح کرد: دیروز نگاهمان به فرمان و کلام امام بود و هر جا غفلتی صورت گرفت ضربه ای از سوی منافقین وارد گردید امروز باید هوشیار تر از گذشته گوش به فرمان ولایت د رمسیر تعالی نظام اسلامی گام برداریم و توطئه های دشمنان را هرچه بیشتر خنثی سازیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اذعان داشت: اکنون اگر بخواهیم بحران های مختلف را پشت سر بگذاریم باید به رهنمودها و روشنگری های بصیرت افزای مقام معظم رهبری گوش بسپاریم و این خواسته شهدا از ما است همانگونه که در وصای ایشان بسیار برآن تاکید کرده اند.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به تلاشگران این عرصه گفت: قوه قضائیه مسیر مبارزه با مفاسد را به خوبی و با قوت شروع کرده و این بارقه امیدی در دل مردم ایجاد کرده است از این بابت از زحمتکشان قوه قضائیه قدردانی می کنیم، امید است بتوانند در مبارزه با اخلال گران موفق باشند.

گفتنی است ۹ شهید واقعه هفتم تیر در شهر مقدس قم مدفون هستند که عبارتند از: شهید عبدالحمید دیالمه و محمد منتظری در حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) و شهیدان غلامحسین حقانی، محمد حسین صادقی، سید نورالله طباطبایی نژاد، عبدالوهاب قاسمی، عمادالدین کریمی، حسن محمدعینی و علی هاشمی سنجانی در گلزار شیخان مدفون هستند.

ارسال نظرات