۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹
کد خبر: ۷۱۳۵۹۵
آیت الله رئیسی:

نیروهای مسلح ایران و پاکستان شرایط امنیتی مناسبی در مرزها به وجود آوردند

نیروهای مسلح ایران و پاکستان شرایط امنیتی مناسبی در مرزها به وجود آوردند
رییس جمهور گفت: مناسبات خوب نیروهای مسلح ایران و پاکستان زمینه‌ها و شرایط امنیتی نسبتاً مناسبی را در مرز‌های دو کشور بوجود آورده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار ندیم رضا رییس کمیته مشترک رؤسای ستاد ارتش پاکستان با تشکر از همکاری دولت و ارتش پاکستان برای ارتقای شرایط امنیتی در خطوط مرزی دو کشور اظهار داشت: مناسبات خوب نیروهای مسلح دو کشور زمینه‌ها و شرایط امنیتی نسبتاً مناسبی را در مرزهای دو کشور بوجود آورده است.

رییس جمهور در ادامه سخنانش با بیان اینکه دو دهه حضور نیروهای آمریکا و ناتو در افغانستان ثمره‌ای جز کشتار و ویرانی برای این کشور نداشت، تصریح کرد: لازم است طالبان با تشکیل دولتی فراگیر در افغانستان به نحوی که همه اقوام و گروه‌ها در آن مشارکت داشته باشند، موجبات ‌آرامش و توسعه در این کشور را فراهم آورند.

ندیم رضا نیز در این دیدار با بیان اینکه به عنوان رییس کمیته مشترک رؤسای ستاد ارتش پاکستان همواره بر این اعتقاد بوده‌ام که ایران‌ دوستی صمیمی برای پاکستان است، گفت: سفرهای دیپلماتیک پرشمار مقامات پاکستانی در یک ماه گذشته به ایران، گواه علاقمندی ما به گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات