۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۱۳۸۲۰
عیدی شهرداری قم به مناسبت عید سعید غدیر خم به مردم:

تمام شهربازی‌های متعلق به شهرداری ۱۵ روز نیم بها می‌شود

تمام شهربازی‌های متعلق به شهرداری ۱۵ روز نیم بها می‌شود
دبیر ستاد مردمی غدیر خبر داد: با هماهنگی‌هایی که با شهرداری انجام گرفته شده، شهربازی های متعلق به شهرداری قم از عیدقربان تا عیدغدیر به صورت نیم بها فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، محمد علی بختیاری‌زاده دبیر ستاد مردمی غدیر در نشست خبری با اصحاب رسانه که قبل از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به اهمیت روز غدیر اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی و مردمی در تشکیل ستاد مردمی غدیر نقش بسزایی دارند و هیئت های مذهبی، وعاظ و خیران نیز در این ستاد عضو هستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ستاد مردمی غدیر، ستادی  کاملا خودجوش و مردمی است که ان شاءالله در صددیم تا در سطح کشور این کار بزرگ را در بین افراد جامعه ترویج دهیم که از مهمترین کارهای ما این است که این گونه فعالیت ها را به عنوان الگو بین مردم تبدیل کنیم.

دبیر ستاد مردمی غدیر در ادامه خبر داد: در صددیم تا از عید قربان تا 25 ذی الحجه ایستگاه های مختلفی در سطح شهر به مناسبت ایام عید بزرگ غدیر و با کمک خیران با عنوان غدیریه برگزار کنیم که در این ایستگاه ها برنامه های مختلفی به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی در ادامه برنامه های تدارک دیده شده در این ۱۵ روز را برگزاری ایستگاه های صلواتی و ایجاد 110 محله توسط ائمه جماعات و هیات مذهبی برگزار می شود که همه این جشن ها به صورت مردمی اداره می شود.

بختیاری‌زاده در پایان خبر داد: با هماهنگی‌هایی که با شهرداری انجام گرفته، قرار بر این شده است که تمام شهر بازی های متعلق به شهرداری قم در این ۱۵ روز به صورت نیم بها فعالیت خواهند کرد و به خدمات ارائه دهند.

ارسال نظرات