۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۱۳۹۴۷
آیت الله کعبی:

ایران و جبهه مقاومت به رهبری امام خامنه ای در بالاترین سطح نظامی قرار دارند

ایران و جبهه مقاومت به رهبری امام خامنه ای در بالاترین سطح نظامی قرار دارند
نماینده مجلس خبرگان با تأکید بر اینکه جبهه استکبار جهانی رو به افول است، گفت: ایران اسلامی و جبهه مقاومت به رهبری امام خامنه ای در بالاترین سطح نظامی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در دیدار هیات اعزامی تجمع علماء مسلمین لبنان که در مدرسه علمیه امام حسین (ع) قم برگزار شد، جهاد تبیین را حقیقت اسلام اصیل و وظیفه قطعی، فوری و تشکیلاتی علما و نخبگان جهان اسلام برشمرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت حفظ هوشیاری مستمر در برابر توطئه های دشمنان اسلام و امت اسلامی ابراز کرد: دشمنان نظام اسلامی با ایجاد تفرقه میان مسلمانان و این جمله معروف که «تفرقه بینداز و حکومت کن» به دنبال ایجاد دوقطبی و تفرقه بین مسلمانان هستند و در واقع با این شیوه جنگ نیابتی راه می اندازند.

استاد حوزه علمیه جهاد تبیین را برای مقابله با دشمنان اصلی اسلام یعنی آمریکا و صهیونیسم لازم دانست و اظهار کرد: جهاد تبیین چنانکه رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند جهاد فوری و قطعی است.

وی آزادی قدس را بر پایه سنت های الهی قطعی و نزدیک دانست و تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی محور شرارت در جهان هستند که همگان باید نسبت به دسیسه های آن ها تبیین کنند البته به حول و قوه الهی نابودی اسرائیل و آزادی قدس قطعی و نزدیک است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تبیین ابعاد بیداری اسلامی و برنامه دشمنان در ایجاد سستی، فرسودگی و نا امیدی در بین مسلمانان خاطرنشان کرد: امروز تاثیر جهاد سایبری و جنگ نرم به مراتب بیشتر از جهاد و جنگ نظامی است.

آیت الله کعبی با بیان توصیه به مراقبت و مقابله با مکر و فریب و دام های شیاطین و جبهه استکبار اظهار کرد: دشمن با همه قوت و توان با هر مکر و حیله ای به دنبال جذب و پرورش مزدورانی هستند که به نظام اسلامی ضربه وارد کنند لذا در این راستا جهاد تبیین اهمیت و موضوعیت پیدا می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به تبیین ابعاد اقتدار، پیروزی ها و پیشرفت های جمهوری اسلامی و ضعف و شکست جبهه استکبار، رژیم تروریستی آمریکا و صهیونیست ها پرداخت و اظهار کرد: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای تنها رهبر ایران اسلامی نیست بلکه رهبر امت، جبهه مقاومت و فکر اسلامی است.

وی افزود: ایران اسلامی و جبهه مقاومت به رهبری امام خامنه ای در بالاترین سطح نظامی قرار دارند و به تعبیر رهبری دوران بزن در رو تمام شده است و امروز جبهه استکبار، رژیم صهیونیستی و آمریکا رو به افول قرار گرفته اند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
قابل توجه آن کسانیکه تو مملکت، هستیشون امریکای جنایتکار است،
0
0