۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۷۱۳۹۷۹
دخترهای پدری آقای هاشمی؛

فضلی که پدر نداشت و فائزه به ارثش برد

فضلی که پدر نداشت و فائزه به ارثش برد
به‌نظر من راست می‌گویند که دخترها به پدر می‌روند. پدر هر طور باشد، دختر هم مثل او می‌شود. افسوس که پدر فضلی از انقلاب نداشت و آن را هم شما به ارث بردید.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، باز هم فائزه هاشمی دهان باز کرد و از ادعایی سخن گفت که هیچ پشتوانه عقلی، فکری و منطقی ندارند. حرف‌های احساسی که هیچ کدام در هیچ برهه زمانی و هیچ دادگاهی قابل دفاع و استناد نیست. چرا چنین کسی باید همیشه زبان تیزش را به کالبد دین و معارف انقلابی وارد سازد. اویی که خود را روشن‌فکر و بحث کننده با این و آن می‌داند؛ اما زبان مجادله‌اش هیچ‌گاه در کام، آرام نمی‌گیرد.

وقتی چنان اسم پیامبر گرامی اسلام را به زبان می‌راند و به‌راحتی به خود جرئت می‌دهد که بگوید ایشان پول‌های حضرت خدیجه را حرامِ تبلیغات اسلام کرده‌اند، تنها نشان از آن لقمه ای می دهد که پدر بر سر سفره این بچه‌ها آورده. لقمه‌هایی که نه‌تنها بچه‌ها را به کژراهه کشانده، بلکه مادر را نیز درگیر خود کرده بود. همان مادری که روز انتخابات، مردم را به فتنه و تقلب می‌خواند. هاشمی‌ها نمک نخورده‌اند که نمکدان بشکنند؛ چه آنکه این جماعت نمکدان را با نمک‌هایش خورده‌اند!

فائزه هاشمی تاریخ اسلام نخوانده را، به اسلام چه‌کار؟ اویی که از مبارزه، مبارزه فهمیده را به انقلاب چه‌کار؟ شاید بتوان گفت دختر کمر همت بسته تا روی پدر را در آن دنیا سفید کند. بی‌جهت نیست که می‌گویند دخترها پدری‌اند. حداقل‌اش این است که محسن اندک عقلی دارد که گاهی فائزه را نصیحت کند؛ اما چه فایده؟

کار از نصیحت گذشته است. آن که ملاک حق را جنسیت قرار داد و از الله گذشت، هیچ بعید نیست که روزی نرسد که چنین به پیامبر توهین کند. کسی که نمک انقلاب را با نمکدانش خورد، هیچ بعید نیست که روز دیگر سر بردارد و نمک به زخم‌های مردم بپاشد. پدر بالا سرش نبود که بود؛ اما چرا پدر او را چنان نیکو تربیت نکرد؟

فائزه هاشمی که حاج قاسم سلیمانی را به مسیح علی نژاد می‌فروشد؛ چه شرفی باقی می‌گذارد که پیامبر اسلام را متهم سازد؟ فائزه هاشمی که با بهاییان می‌رقصد و در میان آنها عکس می‌اندازد چه آنکه روزی همین چادر و روسری ظاهری‌اش را کنار نگذارد و افتضاحی دیگر نیافریند؟

تویی که فکر می‌کنی همه انقلاب اشتباه می‌کنند و تنها تو و پدرت حق طلقی در این مملکت دارید، چه گلی بر سر آن زده‌اید؟ چند شهید در راه انقلاب داده‌اید یا اینکه کار شما این بود که فرزندان شهدا را در وسط خیابان به باد کتک بگیرید؟ چند کشته داده‌اید که اینطور خون بهایش را از انقلاب مطالبه می‌کنید؟ یادم نبود، دو کشته داده‌اید که 17 هزار نفر را ترور کرده بودند. فائزه هاشمی، به‌نظر من راست می‌گویند که دخترها به پدر می‌روند. پدر هر طور باشد، دختر هم مثل او می‌شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
حاضر نیستن ی انتقاد ازشون بشه
1
1
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
به بد گوئی چون عادت کرده ام دوست __مگو پس حرف حق از من مکَن پوست __ندارم اختیار تا بر گزینم __کلام حق را از متن دینم __ندارم آشنائی با دیانت __ نمیدانم که گفتارم خیانت __ شده بر دین و گر نه خوب صیانت __ یقین می کردم از آن با کیانت __شناختی چون ز دین خود ندارم __همین جهلم خراب کرده است کارم__گمان کردم که چون هستم مسلمان __لابد گفتار و اعمالم چو سلمان __بود بی آن که اسلام را شناسم__لذا این است که بینی آس و پاسم __
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
این منافق رو باید به سزای اعمالش رساند. در وضعیت فعلی چه تفاوتی بین فایزه هاشمی و مریم رجوی وجود داره؟ هر دو خواستار براندازی نظام جمهوری اسلامی و خواستار افزایش تحریمها بر ضد ملت ایران و هر دو دشمن رهبری و سپاه پاسداران هستند.
1
0
حسین کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
بزرگوارانی که بر این باورند که فائزه هاشمی با این کارها قصد دیده شدن داره ونباید برخورد کرد و باید بی اعتنا بود توجه کنند که خود این خانم دقیقا پشت همین مدل تحلیل اشتباه پنهان شده و از همین روش برای نشر افکار منحرفش استفاده می کنه عدالت اون هست که هر شخصی حرف یا رفتار نا صوابی کرد به درستی برخورد بشه بدون هیچ ملاحظه ای .
1
0
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
حیف که فحش دادن کار بدی هست وگرنه خودشو با اون .... فحش کش می کردم
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
کاری به خودش نداشته باشید. اینها جونشون به ثروتشون بنده. قدرتی هم که دیگه ندارن. فقط دارایی هاشو بررسی کنید و اگر غیر شرعی و غیر قانونی جمع کرده بودند ضبط کنید خودش میمیره مردم هم راحت میشن
0
0