۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۱۴۰۹۸
فرمانده انتظامی کشور:

رضایت رهبر انقلاب از هر پاداش و تشویقی برای ما بالاتر است

رضایت رهبر انقلاب از هر پاداش و تشویقی برای ما بالاتر است
سردار اشتری با بیان اینکه باید اقدام فراجا در دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی در تاریخ ثبت شود، گفت: رضایت رهبر معظم انقلاب از هر پاداش و تشویقی برای ما بالاتر است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از دست اندرکاران و کارکنان کاشف اموال صندوق امانات بانک ملی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد.

سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور در این مراسم اظهار داشت: امروز ظرفیت‌هایی که جمهوری اسلامی دارد بسیار زیاد بوده و اقدامات اثربخشی بعد از انقلاب تا به امروز داشته ایم با توجه به تحریم، تهدید و فتنه هایی که رخ داده و وجود عوامل نفوذی، با عنایت الهی و فرماندهی مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان نابود شده و جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است.

وی افزود: اگر حوادث و ترفندها را مرور کنیم متوجه می شویم که چقدر قدرتمند بوده‌ایم البته لطف و عنایت الهی همواره بالای سرمان بوده است اما باید همیشه به داشته ها و توانمندیهای خود توجه کرده و امیدوار به آینده و به گذشته خود حتی با تمام مشکلاتی که داشتیم افتخار کنیم.

سردار اشتری تصریح کرد: در هر صحنه ای که توطئه، فتنه و جنگی شد مردم پشت سر رهبری بوده و در میدان حضور داشتند ما موفق شدیم. در این میدان بزرگ، انتظامی کشور از انقلاب تاکنون نقش برجسته‌ای داشته است و به لطف الهی و هدایت فرمانده معظم کل قوا اقدامات ما توانستیم اعتماد مردم راکسب کرده و افزایش سرمایه اجتماعی را داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مردم از خدمتگزاران بی منت تقدیر می کنند از شماهایی که در مناسبت‌های مختلف در جمع مردم هستید؛ ابزار محبت آنها را می بینید چون شما برای رضای خدا و اجرای منویات مقام معظم رهبری خدمتگزار مردم هستید.

وی گفت: بیش از ۱۴ هزار شهید موید مطالب بنده و خدمتگزاری پلیس است؛ امروز خط قرمز پلیس امنیت مردم است و ما اجازه نمی‌دهیم عده‌ای امنیت مردم را خدشه دار کنند؛ امروز پلیس مجهز به تجهیزات و امکانات به روز است و همکاران با اعتقاد خدمت می کنند.

سردار اشتری افزود: یکی از اقدامات مهم و اثر بخش کشف سرقت بانک ملی بود ، اگرچه سارقان حرفه‌ای عمل کرده اما همکاران ما حرفه‌ای تر در خنثی سازی عمل کرده و با توسل به امام رضا و رمز ثامن الحج توانستیم سرقت را کشف کنیم و امروز افتخار ما این است که کارآگاهان پلیس آگاهی مجرب، توانمند و با انگیزه هستند و این نشان داد که انتظامی کشور هر وقت تمرکز کرد موفق شد.

وی ادامه داد: رضایت مقام معظم رهبری از هر پاداش و تقدیری برای ما بالاتر است.​

سردار اشتری با بیان اینکه باید این اقدام به موقع و قاطع فراجا در بحث دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی در تاریخ ثبت شود، گفت: پس از دستگیری سارقان مردم به معنای واقعی خوشحال شدند.

وی افزود: پس از دستگیری سارقان این حادثه با کم لطفی و غیر حرفه‌ای بودن صدا و سیما مواجه شدیم که در ادامه دلگرمی مقام معظم رهبری ما را به آینده امیدوار کرد.

فرمانده انتظامی کشور دوباره تاکید کرد: رضایت نایب امام زمان (عج) و فرمانده کل قوا در این واقعه بالاترین ارزش و تشویق برای ما است.

وی افزود: این دستاورد دشمن را ناامید و مردم را خوشحال کرد و ما نیز به آینده امیدوار شدیم.

سردار اشتری تصریح کرد: در بحث استرداد متهمان این پرونده نیز به خوبی و با سرعت عمل قابل قبولی اقدامات انجام شد و در این رابطه نیز اعلان قرمزهای لازم در این رابطه صادر شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور از ۱۴ نفر از کارآگاهان و کارکنان پلیس آگاهی که در ماموریت شناسایی و دستگیری سارقان بانک ملی نقش داشتند، تقدیر کرد.

ارسال نظرات