۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۷۱۴۲۷۳
معاون آموزش حوزه علمیه برادران لرستان خبر داد؛

پذیرش طلبه در مدرسه عالی فقه و اصول حضرت قائم شعبه لرستان

پذیرش طلبه در مدرسه عالی فقه و اصول حضرت قائم شعبه لرستان
لرستان- حجت الاسلام موسوی از پذیرش طلبه در مدرسه عالی فقه و اصول حضرت قائم (عج) شعبه لرستان خبر داد و گفت: ۳۰ تیر پایان مهلت نام نویسی در این مرکز است.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  رسا در لرستان، بیان داشت: مدرسه عالی فقه و اصول حضرت قائم(عج) شعبه لرستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ طلبه می پذیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه برادران لرستان افزود: در این مرکز از بین طلاب ممتاز برای تمام پایه‌های دوره سطح عالی به صورت اختصاصی طلبه پذیرش می شود.

وی داشتن معدل ۱۶ به بالا در دروس فقه، اصول و ادبیات عرب، تأییدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل یا اساتید و معافیت از آزمون علمی مدرسه برای طلاب با معدل بالای ۱۹ و استعدادهای برتر در مرکز نخبگان را از شرایط پذیرش در مدرسه عالی حضرت قائم(عج) شعبه لرستان عنوان کرد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: مهلت نام نویسی طلاب برای تحصیل در مدرسه عالی حضرت قائم(عج) شعبه لرستان را ۳۰ تیرماه سال جاری عنوان کرد و گفت: آزمون ورودی یک مرداد برگزار خواهد شد.

وی درادامه بیان کرد: از مزایای تحصیل در مدرسه عالی حضرت قائم(عج) شعبه لرستان نظارت و مشاوره علمی برای طلاب، برگزاری کلاس‌های قرآنی، رجال و تربیتی، برگزاری نشست‌های علمی، بصیرت افزایی و تقویت روحیه جهادی است.

معاون آموزش حوزه علمیه برادران لرستان برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تفریحی خانواده محور، برگزاری دوره‌های مختلف تحصیلی با توجه به استعداد و علایق طلاب، تعامل ویژه با استعدادهای برتر و امکان تحصیل در دوره مجازی مدرسه و اهتمام به ارتقای توانمندی پژوهشی و مهارت‌های کاربردی و اختصاص یک روز در هفته به پژوهش را از دیگر مزایای تحصیل در این مدرسه عنوان کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات