۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۱۴۳۰۶
حجت الاسلام خاکی:

واقعه کربلا نتیجه غفلت در غدیر است

واقعه کربلا نتیجه غفلت در غدیر است
خوزستان - حجت الاسلام خاکی گفت: غفلت در غدیر سبب شد که واقعه کربلا اتفاق رقم بخورد، این امر وظیفه ما را در جهاد تبیین و بیان حقایق دو چندان می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام محمد خاکی، هماهنگ‌کننده و ارشد عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان در جمع مؤمنان وقایع ماه ذی‌الحجه را یک دوره کامل امام شناسی دانست و اظهار کرد: رخداد‌های مهم ماه ذی‌الحجه مانند سدالابواب، واقعه خاتم بخشی امام علی(ع)، نزول سوره انسان و ... این ماه را به یک دوره کامل امام‌شناسی بدل کرده است.

وی با اشاره به اهمیت غدیر و بیان آن در میان جامعه عنوان کرد: واقعه غدیر از چنان اهمیتی برخوردار است که در طول تاریخ می‎‌خواستند مخفی بماند برهمین اساس ما وظیفه داریم تا آن را میان جامعه بیان کنیم.

هماهنگ‌کننده و ارشد عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان به سخنان پیامبر اکرم(ص) در خطبه غدیر اشاره داشت و تصریح کرد: رسول اکرم(ص) در خطبه غدیر فرمودند همه مردم این پیام را تا قیامت به نسل‌های مختلف برسانند.  

حجت الاسلام خاکی در پایان با بیان اینکه واقعه کربلا نتیجه غفلت در غدیر است، گفت: غفلت در غدیر سبب شد که واقعه کربلا اتفاق رقم بخورد، این امر وظیفه ما را در جهاد تبیین و بیان حقایق دو چندان می‌کند. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات