۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۷۱۴۴۴۶
آیت‌الله رئیسی در پیامی به سران کشورهای اسلامی:

امیدوارم مسلمانان به برکت عید قربان در مسیر وحدت و همدلی گام بردارند

امیدوارم مسلمانان به برکت عید قربان در مسیر وحدت و همدلی گام بردارند
رییس جمهور در پیام‌هایی به سران کشور‌های اسلامی با تبریک فرارسیدن عید قربان گفت: امیدوارم به برکت این عید فرخنده مسلمانان جهان در مسیر وحدت گام بردارند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در پیام‌هایی جداگانه به سران کشورهای اسلامی با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان، اظهار امیدواری کرد که به برکت این عید فرخنده، دل‌های مومنین در سایه تعالیم دین مبین اسلام و آموزه‌های حضرت محمد مصطفی(ص) به یکدیگر نزدیک‌تر شده و همه مسلمانان جهان به شایستگی در مسیر وحدت گام بردارند.

آیت الله رئیسی در  این پیام آورده است: عید قربان خالصانه‌ترین مظهر عبادت، نماد ایثار و تسلیم در پیشگاه الهی و روز سربلندی حضرت ابراهیم(ع) در امتحان الهی، قبولی طاعت و برگزیده شدن او به عنوان امام و الگوی مومنین است.

رییس جمهور اظهار امیدواری کرده است که به یمن و برکت این عید فرخنده، دل‌های مومنین در سایه تعالیم حیات‌بخش دین مبین اسلام و آموزه‌های گران‌سنگ پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی(ص) به یکدیگر نزدیک‌تر شده و همه مسلمانان جهان به شایستگی در مسیر وحدت، همدلی و همبستگی گام بردارند تا شاهد عزت و سربلندی روزافزون ملت اسلامی در تمامی عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
انشا... خداوند متعال مقام معظم رهبری مدظله العالی و آیت الله ابراهیم رئیسی رو برای مردم حفظ نمایند.
0
0