۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۱۴۸۴۶
با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم و سخنگوی شورای نگهبان؛

اختتامیه رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان برگزار شد

اختتامیه رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان برگزار شد
اختتامیه رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان به همراه نشست الگوی اتصال حلقه های مسأله محور شورای نگهبان و تجلیل از پنج تیم برتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اختتامیه رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان به همراه نشست الگوی اتصال حلقه های مسأله محور شورای نگهبان، پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم نماینده مجلس خبرگان رهبری و طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد که در پایان از پنچ گروه برتر این رقابت تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با بیان اینکه شورای نگهبان چتر نظارتی خود را بر سرتاسر قوانین کشور بگستراند، ابراز کرد: شورای نگهبان مرکزی باید در هر استانی نماینده و شورای نگهبانی دائر کند تا بر سایر قوانین اداری و قوانین شوراهای شهر نظارت داشته باشد.

طحان نظیف دیگر سخنران این برنامه بود که تصویب قوانین در چارچوب موازین شرعی را دغدغه اعضاء شورای نگهبان و خواسته ملت ایران برشمرد و اظهار کرد: قانون اساسی مشحون از مبانی دینی و قرآنی است و بسیاری از دغدغه های امروز شما در گذشته بحث و مطرح شده است.

در ادامه این برنامه علی فتاحی قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان از ارتباط بین حوزویان و شورای نگهبان گفت و تصریح کرد: این جمع نوید درخشان برای ارتباط بیشتر بین حوزویان و شورای نگهبان خواهد بود.

وی به رقابت نزدیک در این مسابقه علمی اشاره ای داشت و اظهار کرد: آنقدر این رقابت علمی نزدیک به هم بود که جمع بندی را برای داوران سخت کرده بود و نهایتاً پنج تیم به عنوان گروه های برتر بدون رتبه بندی انتخاب شدند.

فتاحی با اشاره به اهداف این رقابت علمی عنوان کرد: ارتباط بیشتر بین حوزه و شورای نگهبان و نیاز به نیروی محقق از حوزه های علمیه دو هدف از برگزاری این رقابت علمی است.

ارسال نظرات